Morgen (ongeveer) mijn NOD

Oooh Helena, ik duim heel hard voor je!
Wat zou dat leuk zijn, meteen al raak de eerste ronde!

Ik heb zo ongeveer hetzelfde als jij. Tijdens de pil nooit ergens last van. Nu heb ik krampjes in mijn buik, met vlagen duizelig, moe, geen honger, rugpijn, ZEEEEER pijnlijke tepels.

Maar goed, voor mij ook de eerste ronde en verwacht niet dat het meteen raak is en al die dingen die ik nu voel gewoon bij het ontpillen hoort.

Ik duim voor je! Keep us posted!!!

xxxx

Hey,

Ja, ik weet nog niet of ik ga testen vandaag!! Haha dilemma! Twijfel nog een beetje. Voel nl niks geks. Af en toe wat lichte kraampjes in mijn onder buik. Meer plassen! Merk wel dat het lang niet zo vochtig is beneden als afgfelopen weken! Ik denk gewoon dat ik zal moeten wachten op mijn ongi. Hopelijk niet te lang :) want wil graag een goed ritme in mijn cyclus. ik hou jullie op de hoogte!

Ik duim ook voor jou mammieloe!! Zou leuk zijn als we gelijk door konden naar het mama forum!! Hou jij me ook op de hoogte.

Liefs

Uiteraard hou ik jou ook op de hoogte!

Haha, ik dacht al dat het aan mij lag, maar jij hebt dus ook last van nattigheid onderin!

Voor mijn pil had ik altijd vrij regelmatige (26-27 dgn) cyclus. Door omstandigheden ben ik 5 maanden (na anderhalf jaar zonder) geleden weer gestart met de pil, dus ik hoop dat het niet al te lang duurt voordat ik mijn ritme weer te pakken heb. Maar wie zal het zeggen....

Ik hoop natuurlijk dat de ongi uitblijft, maar als ie komt, laat het dan maar snel komen, want een ritme er in zou fijn zijn.

Ik ben heel ongeduldig, dus ik had de test vandaag wel al gedaan, hahaha. Miepie ongeduld :-s

Ik ben zo benieuwd en ik duim voor je! (Trouwens voor iedereen hier op het forum! T is jullie allemaal enorm gegund)

xxx

Haha, hier nog iemand die geen geduld heeft hoor. Het liefst vandaag nog hè! Maar ik denk dat het voor iedereen hier zo geld. Heb je al getest? Haha en...? Voel jij nu al iets?? Ja, ik heb ook zo'n last van vochtigheid gehad. Zeker de tweede week. Heel dik slijm. Had er ook een forum over gestart haha. Ik zit nu heel de dag internet af te struinen wat ik moet voelen en hoe en wanneer! Erg hè :( ! Ik ben tien jaar aan de pil geweest en ben sinds september gestopt. Ik vrees dat ik een tijd moet gaan wachten. Helaas!! Ik duim voor je dat je ongi uit blijft! Maar dan voor 9 maanden

Liefs

Nee ik heb nog niet getest hoor. Ik heb mijn NOD pas de 23 of 24e (als ik dan even uitga van een regelmatige cyclus direct na het stoppen van de pil)

Ik voel wel wat kleine dingen, maar of dat nou met een zwangerschap te maken heeft of met het ontpillen of de duivels die eraan komen... ik weet het niet. Kan het niet goed plaatsen. Wat ik wel merk dat ik met alles denk van "zou dat een teken zijn"? Maar dan ga ik nadenken, misschien heb ik wel zo'n pijn aan mijn borsten omdat mijn ongi eraan komt. Misschien moet ik zo vaak plassen omdat ik veel gedronken heb, of gisteren veel gedronken heb... hahaha
Alles weerleg ik, omdat ik er niet van uit ga dat ik de eerste keer zwanger raak.

Ik zit ook vaak op internet te zoeken naar van alles en nog wat. Maar iedereen is verschillend en eigenlijk kan je er geen pijl op trekken.

Volgens mij maakt het niet echt uit hoe lang je je pil geslikt hebt. Ik heb gelezen dat er vrouwen zijn die 13 jaar aan de pil zaten en direct een regelmatige cyclus hadden, maar daarentegen ook vrouwen die niet zo lang de pil (prikpil of spiraal) hadden en de cyclus duurde 10 maanden voordat die op gang kwam. Dus hopelijk komt het bij jou ook snel!

Test jij al met de ovutesten? Ik niet hoor, maar mocht het me te lang duren, dan ga ik toch eens kijken hoe het werkt ;-)

Kiss

Hey,

Nee ik gebruik geen ovutesten. Ik wilde het wel doen maar het werd me afgeraden! Ze zeggen dat je het beter gewoon relaxed kan beginnen anders staat er gelijk druk op! Idd als het bij mij ook langer gaat duren ga ik er ook mee starten. Zat net wel te rekenen wanneer ik denk mijn eisprong te hebben gehad en dat was de 10e moet je daar altijd 14 dagen bij op tellen?? Dan zou mijn cyclus 35 dagen zijn?! Nu ben ik uitgegaan van 28 dagen?? Mmmhhh. Ik ga straks denk ik toch maar wat testen in huis halen!

Ja, als ik wat voel ga ik ook gelijk denken of ik het al eerder heb gehad of of ik het terug vind op internet. Ik voel niks alleen heel de dag wel een beetje licht zeurende buik. Maar verbeelden kan ook?!

Ja, ik hoor ook verschillende dingen over de pil. Mijn vriendin is sinds juli gestopt en had gelijk een goede cyclus. Wel fijn hoor. Jij zit dus ook stiekem al een beetje in spanning voor je NOD? Vind het zo knap van de meiden die al langer bezig zijn. Elke keer die spanning en teleurstelling. Phoe.... Echt respect voor. We willen het allemaal zo graag. En dan hoor je weer iemand die het heeeeel erg snel is! Lastig. Nou meid ben benieuwd tot welke groep wij gaan horen,!

Liefs. Heleen

Volgens mij werkt het zo dat je ongeveer 14 dagen na je eerste cyclusdag je ovulatie hebt. Met een regelmatige cyclys kom je dan ook uit op 14 dagen na de ovulatie (= 28 dagen) dat je dan weer ongi wordt. Maar wellicht heb ik me verkeerd ingelezen. En eerlijk gezegd heb ik totaal niet gekeken naar de tellingen van onregelmatige cycli. Kijk anders even op http://www.zwangerschapspagina.nl/ daar staat een kopje calculator. Erg handig!

Nou ik zit inderdaad best wel al een beetje in spanning. Als het niet gelukt is, dan de volgende keer beter, maar ik zou het wel fantastisch vinden. Maar tot de tijd dat ik een positieve test in mijn handen heb, zeg ik tegen mezelf dat ik het me allemaal verbeeld wat ik voel! hahaha

Nou idd! Wat je zegt. Degene die al zolang mee bezig zijn. Je gunt het iedereen, maar kan me voorstellen dat als je er al lang mee bezig bent het moeilijk is om positief tegen anderen te blijven.

Ik hoop echt zo dat iedereen snel naar de mama club kan! Kunnen we daar gezellig keuvelen over de dingen die we WEL echt voelen (en niet alleen denken dat je ze voelt!)

x

Terug
Bovenaan