morgen op visite ff een dringende vraag

Hoi bedankt voor jullie reacties, wij komen er nooit vaak want ze drinken allebei heel veel bier en dan worden ze op ten duur een beetje lastig, nu heb ik van mijn familie alleen mijn moeder nog en het contakt is af en aan nu doen ze geen gekke dingen ofzo maar ze worden dan heel druk en vergeten dan ook altijd alles wat ik ze vertel maar zal het proberen en anders denk ik maar het is maar voor 1 keer,  ze zijn namelijk heel snel beledigt dat is wel lastig
 
Begrijp wel dat je heel erg oppast, maar begrijp niet dat zoveel mensen potjesvoeding geven. En dat normaal vinden? Begrijp het echt niet? Sinds wanneer is het normaal geworden om je kind elke dag eten uit een potje te geven? Wij volwassenen eten toch ook niet altijd buiten de deur?

Wat is het probleem met het zelf bereiden van eten, lekkere verse groenten en vlees?

Ik heb alleen maar potjes gekocht als we ergens weg moesten, dan was het wel makkelijk om een potje olvarit mee te nemen, zeker wat fruit betreft. Met groente deed ik dat niet want nam dat liever zelf mee in een bakje.

Dat je niet wil dat je kind een snoepspekje krijgt begrijp ik, maar ik zou er niet al te moeilijk over doen als je elkaar bijna nooit ziet. Ik zie mijn ouders een keer in de drie maanden, en dan worden ze verwend, en dat accepteer ik tot een bepaalde grens. Het leuke is dat mijn kind heel vaak dat soort verwennerij helemaal niet lekker vindt. Hij heeft liever een lekkere dadel tussendoor, ook zoet, maar natuurlijke suikers die worden afgebroken.

Groetjes
Jo
 
Terug
Bovenaan