Morgen tweede gesprek...

Zozo,.. dat heb je mooi maar weer eens "geflikt"!!
Knap hoor!

Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.. Een nieuwe uitdaging, nieuwe mensen en dus een nieuwe start.. hoe gaaf!!

Esmé mv kay

Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Leuk joh!!

Het is niet voor niks zo gegaan!

Allereerst bedankt voor jullie liever reacties! en dan nog even de vragen van daisy (ellen?) en saskia beantwoordend.

Ik ga bij een kleine verzekeringsmaatschapij in Rijswijk werken op de stafafdeling. Het is een echte generaliste functie, marketing, communicatie, accountmanagment, fraude, kwaliteitsbeheersing, opleidingen, productontwikkeling etc. Juist omdat de maatschappij zo klein is heb je al deze zaken in je takenpakket. ER zitten nog meer mensen op de stafafdleing (vier geloof ik).

Arbeidsvoorwaarden zijn altijd goed bij verz. maatschappijen. 13de maand, winstdeling. Kortnig op verzekeringen en hypotheek, personeelsopties, etc.

Ik werk nu nog 32 uur, maar ik ga daar 28 uur werken (was geen enkel probleem!) en ik ben vrij op de dagen die ik vrij wil zijn. Elke woensdag en eens in de twee weken op vrijdag.

Qua maandsalaris ga ik er niet op vooruit maar qua jaarsalaris ga ik 4000 euro meerverdienen dan ik bij mijn huidige werkgever met 28 uur zo voldoen.

Ik heb vandaag opgezegd bij mijn huidige baan en dat viel me gelukkig 100% mee. Ik zit nu op een aflopend project dat nog 8 mnd duurt, voor die periode krijgen ze waarschijnlijk nooit meer iemand anders. Dat heeft de beslissing wel moeilijk gemaakt. Want ik zou daarna wel overkunnen naar een van onze partners maar iemand anders niet. NOu ja lang verhaal met de conclusie: Ik ben Blij!

Hoi Annemieke,

Van harte gefeliciteerd en vooral veel plezier met je nieuwe job!!

Liefs Kitty en Tess

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!
Goed gedaan hoor!!!

liefs jen

Annemieke,

Goed gedaan man!! Dat heb je echt prima voor elkaar, klinkt arbeidstechnisch helemaal oke.... Fijn dat je er blij mee bent en een mooie stap op weg naar een zelfverzekerde Annemieke

Groetjes en gefeliciteerd!

Susan mv Gijs en Sophie

gefeliciteerd  met je nieuwe baan, dat je het er maar heel erg naar je zin mag krijgen.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan