morgen verloskundige.. vind het reuze spannend. geloof het zelf nog niet..

Hoi allemaal,

ik ben vandaag 10 weken en 1 dag zwanger.
Grappig dat ik nu meer mensen zie op het forum die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Dit is voor ons de eerste en ik ben 27 jaar. En jullie?
ook ik heb sinds gisteren weer last van mijn buik.
begint nu al ie te groeien en onder mijn huid ook al een beetje gevoeliger te worden.
Ben al volop aan het smeren.
Ga vanmiddag maar even kijken voor een buikband.
Op 15 mei hebben we deeerste echo gehad en alles wasgoed.
Hartje gehoord en de kleine flink zien bewegen.
Op 6 juni mogen we voor de 2de echo na de verloskundige.
Eerste was bij de gyncoloog omdat we langere tijd bezig waren om zwanger te worden.

groetjes fanny.

hallo lieve allemaal..

leuk om elkaar zo te spreken. vooral omdat we rond dezelfde weken zitten. Hele spannende weken nog..
Zou blij zijn als week 12 geweest is.. toch wel beetje streefdatum...

die afscheiding vind ik ook maar niks.. Gelukkig ruikt het niet.. Maar gewoon vervelend. heb soms gewoon het gevoel dat ik ongi wordt. iri.. dus..

succes allemaal en houd me op de hoogte...

Hi allemaal is inderdaad wel leuk dat we allemaal ongever even ver zijn.
Tis voor ons ook de eerste ik ben 19 en mijn vriend 27.
Het was bij ons niet gepland maar nu wel heel gewenst,

Zijn jullie ook zo emotioneel? ik ben echt een wrak!
Was gistern bij de titelsong vna de lion king al helemaal in tranen
kun je je voorstellen hoe de rest van de film ging zat ik dan op de bank onder mijn dekentje met een doos tissues.

Voor de rest groeit mijn buik ook aardig ben ik 5 weken 5 kilo aangekomen en dat zit voornamelijk op mijn buik en borsten, mijn borsten waren al niet klein cup c maar mag morgen gaan shoppen voor een cup d kan niet eens meer op mijn buik liggen :(

groetjes

Hoi allemaal,

Ik ben ook nog steeds erg moe en snel emotioneel vandaag.
Vanmorgen alweer gejankt omdat ik zoveel wil doen maar ik te moe ben om iets te gaan doen.
Zelfs werken lukt me niet.
Heb steeds wisselende diensten maar op dit moment breekt me dat op.
Dus ben lekker thuis aan het rusten.
Heb het al aangegeven op mijn werk dat het niet lukt en dat ik te moe ben maar ze houden er geen rekening mee.
Zit zelfs aan te denken om ander werk te zoeken voor minder uren en geen wisselende diensten. Heb vandaag nog steeds wat buikpijn. Denk dat de kleine behoorlijk aan het groeien is en mijn baarmoeder ofzo nog te klein is. Erg strak gevoel beetje pijnlijk.

groetjes fanny

hee hallo dames..

ben ik weer.. erg drukke week achter de rug en niet eerder kunnen kijken.
Vind het heerlijk om zo samen dingen te bespreken. helemaal omdat we evenver allemaal onderweg zijn..

Allen vind ik de naam niet meer zo toepasselijk.
Zullen we een andere topic openen. Wat vinden jullie.. Lijkt met namelijk leuk om met jullie verder te kletsen.

decemberchicks.. of... decembermammie's.. .ideeen ideeen.. hier ben namelijk dus heel slecht in..

ben vandaag 11 weken zwanger en gaan de spannende 12 weken in..
Voel me rot.. moe en soms best wel zere buik. wie ook.. Erg trekkend gevoel en soms gevoel dat ik te weinig eet.. Bah.. Heb vandaag meer kleine tussendoortjes genomen.. helpt op zich wel.

heb ook veel last van afscheiding. bah.. maar gelukkig mag ik maandag over 4 weken weer naar de verloskundige. zo vlak voor onze vakantie.. fijn fijn.

hee spreek jullie hopelijk gauw..
liefs moniek

Hoi moniek,

denk dat de meeste naar het decemberforum zijn.
Ik ben daar ook naar toegegaan.
En lees af en toe hier ook nog mee.
Ik ben ook erg moe en heb ook last van mijn buik.
Maar is voor een goed doel zeg ik dan maar.
En geniet van de zwangerschap.
Volgende week vrijdag heb ik pas de 2de echo en kan echt niet wachten.
Dan ben ik ook al 12 weken en 2 dagen dus al weer een beetje uit de gevarenzone.

groetjes fanny

Terug
Bovenaan