Morgen weer op controle bij het CB

Ik heb dr vanmorgen zelf gewogen en ze woog 13,7 kilo met kleren en ze is volgens mij 88 cm lang maar morgen wordt ze weer gewogen en gemeten dus misschien wijkt het ietsje af..
Nee Nynke is ook niet dik hoor maar gewoon een beetje stevig

Ik heb dr vanmorgen zelf gewogen en ze woog 13,7 kilo met kleren en ze is volgens mij 88 cm lang maar morgen wordt ze weer gewogen en gemeten dus misschien wijkt het ietsje af..
Nee Nynke is ook niet dik hoor maar gewoon een beetje stevig

En daarom heb ik een hekel aan consultatieburo's......... ze praten je vaak toch een schuldgevoel aan....... toch?
Ik ben er de laatste keer geweest toen Leah nog geen jaar was, haha..... bevalt me goed.
Leah is een dun sprietje (dunne armpjes en beentjes, wel een hele dikke ronde buik :)), die mag wel wat meer vet gebruiken, zo is het altijd wel wat.
Vervelend dat Nynke nog steeds geen ei en melk kan verdragen, maar goed dat je er zo op let!!
Hoe reageert Nynke op de inentingen? Daar zit toch vaak kippenei in??
Laat je lekker niet gek maken!

Mijn oudste zoon was als baby en peuter een klein, dik propje, echt waar, het vet zat aan alle kanten, we moeten nu nog wel eens lachen als we foto's zien.
Vorige week moest ik met hem naar de schoolarts, en wat denk je: lengte precies goed en gewicht onder het gemiddelde, dus hij mocht wel een paar boterhammen per dag meer eten........
Zegt dus helemaal niets als ze 'zwaar' zijn op deze leeftijd...

Succes morgen op het consultatieburo!!!

een dieet bij kleine kindjes?? amenooit niet!
nathalia is ook aan de zware kant. oke, ze eet ook wel de hele dag door, maar meerendeels toch gezonde snacks.
en ik heb zoiets van: als je kind zich goed voelt, dan is het toch goed??? oke, t moet niet de puigaten uit lopen, maar nynke en nathalia zijn absoluut niet dik!!!!!

succes vandaag bij t cb!
ik moet de 15e en ook ik heb besloten dat ze niet moeten gaan zeuren hahahha.

liefs, do

Ik zou me ook zeker niet gek laten maken. Er kan nog zoveel veranderen in de lichaamsbouw van die kleintjes ! En zolang ze gezond zijn en niet te veel snoep of chips krijgen, gaat het toch goed ??
Ik laat op het CB altijd alles ( nou ja, BIJNA alles )
het ene oor in en het andere weer uit gaan.
Ik ben benieuwd wat je te horen hebt gekregen !
Ik zeg trouwens vaak overal op wat ze graag willen horen, zo van: ze drinkt toch zeker wel uit een echte beker he ?? Ja, natuurlijk !! :)
En de speen alleen in bed ?? Uiteraard !!
Nou ja, meestal dan he :)
Ik zou me er zeker niet druk over maken.
Mocht het echt te gek worden, zie je dat zelf ook wel als moeder en ga je er heus wel iets mee doen, toch ?
Liefs, Sophie

Hey meiden,

Nou we zijn vanmorgen naar het CB geweest gelukkig viel het mee.
Nynke was 6 cm gegroeid en 1 kilo aangekomen ze zit net op de grens maar ze deed niet moeilijk gelukkig.
Ze is nu 87.5 cm lang en weegt 13,7 kilo.
Wel wat dingetjes over pepti melk niet in een fles maar beker,nou Nynke dringt alles uit een beker behalve dr pap 'savonds.
Voor de rest had ze niks te zeuren hahaha!!
Vind het altijd vervelend om er heen te gaan gelukkig weer pas over een half jaar.
Alhoewel we straks natuurlijk met de baby vaak moeten....hmmmm jammer............

Moet trouwens wel met Nynke een test doen op koemelk om te kijken of het al over is maar pas over een half jaar.

De inentingen weet ik eigenlijk niet ze hoeft pas weer als ze 4 jaar is ze heeft ze nu wel altijd gehad en dat ging goed gelukkig ondanks dr allergie.

Hoi,
Mijn oudste had ook een koemelkeiwit allergie (oa), ik gaf hem alpro soya melk, ook de twee jongste drinken het nu dagelijks, er is ook een 1-3jr variant, ik maak er ook gewoon pap/cornflakes mee.
Is misschien goedkoper als pepti!!
Je heb er ook veel toetjes van en chocomel ed,,haha heb geen aandelen hoor, maar hier zijn ze er dol op!

Gr MJ

wat moeten ze dan wel niet van karlijn zeggen?
karlijn is 15 kilo
en word 4 maart pas 2
en ze is 88 a 89 cm lang
ook een lekkere stevige tante dus maar ze is niks te dik
moeten ze me ook niet mee aankomen
ben allang blij dat ze wat reserve heeft ze eet de laatste tijd zo slecht
ze drinkt gelukkig wel de hele dag

ben eens benieuwd wat ze tegen mij gaan zeggen als ik ooit een oproep krijg ( heb ook geen oproeop met 18 mnd gehad )

liefs maurilla

Terug
Bovenaan