morgen weer werken!! ohjee...

Morgen mijn 1e werkdag, ben echt benieuwd hoe dat gaat!
Moet 8 uur beginnen. dus dat wordt vroeg opstaan!
Celeno gaat naar mijn moeder dus dat is heel fijn,
Denk niet dat ik hem bij een ander zou achterlaten, behalve zijn vader dan,
Pff... gek hoor weer werken.
Ben bijna 5 maanden thuis geweest.

Hoe was jullie eerste dag?
Of hoe denken jullie erover(de moeders die ook nog verlof hebben)?

xx

Oef........einde van een periode.........als ik er nu aan denk ga ik al huilen........het is zo bijzonder, mijn eerste kindje waar ik al 15 jaar van droomde (wist al jong dat ik moeder wilde worden maar je moet maar net de juiste man tegen komen he??) en toen was ze daar eindelijk, en dan moet je weer aan het werk..........
Aan de ene kant natuurlijk wel lekker natuurlijk, ik ga 3 dagen in de week werken en we hopen het met een dag in de week naar een gastouder te kunnen gaan redden.........de rest lossen we dus zelf op.
Mijn vriend vliegt en ik draai ook onregelmatige diensten (ga op een Spoed Eisende Hulp werken als verpleegkundige, nieuwe baan per 1 januari) dus we hopen dat alles een beetje goed gaat lopen.

Maar er naar uitkijken, nee dus..........

Sterkte morgen!!!

Liefs Rimke

Hallo,
Ik heb deze en volgende week nog vrij en dan begin ik ook weer met werken, en ik moet zeggen dat ik daar best wel een beetje naar uitkijk......
De kleine gaat  1,5 dag naar de kinderopvang, en een dag naar mijn moeder, de rest zijn we zelf om beurten thuis.
Het enige waar ik tegenop zie is inderdaad het vroege opstaan en zorgen dat we allemaal op tijd buiten staan 's ochtends. (en ik moet toegeven, ook de kinderopvang, hoop maar dat dat goed gaat, pffff.....)
Jacky

Succes morgen Patries. Als je eenmaal die eerste dag hebt gehad valt het vast wel mee.

Ik zit voorlopig nog in de ziektewet en heb geen idee wanneer ik weer aan de slag ga. Op zich heb ik er ook best wel weer zin in. Even het huis uit en geen luiers en gehuil.

Hiii

Afgelopen zaterdag moest ik voor mn werk op pad. Ik heb nu een thuiswerkplek, maar zaterdag moest ik dus ene paar uur weg. Ik zag er enorm tegeop, maar geloof me, het was heeeerlijk :D
Ik had mn nieuwe kleren aan gedaan, mn haar zat goed, nieuwe laptop onder mn arm. Toen ik ging tanken had ik zelfs sjans!!! Huahaua
Serieus ik voelde me kiplekker, even weer mn oude ik. Maar ik ben wel heel blij dat ik vanuit huis akn werken en lekker zelf voor Sophia kan zorgen. Vandaag ging ze proefdraaien op de crèche (want daar gaat ze 1x per week heen vanaf volgende maand) en dat ging niet goed helaas. Ze heeft vreselijk gehuild, was echt overstuur toen ik haar kwam halen en huilde zooo zielig... mn hart brak.... Maar ik had niet anders veracht want ze laat zich door niemand behalve haar mama troosten.... Toch blijf ik het proberen want het is wel lekker om wat tijd voor jezelf te hebben denk ik en ik heb genoten van mijn kwartiertje in het zwembad naast de crèche! Als het echt niet gaat dan wil ik niet dat ze blijft gaan, maar misschien went het wel....

xxx

Ja het is inderdaad heel dubbel.
Aan de ene kant is het wel lekker om weer eens ergens anders te zijn enzo en aan de andere kant wil je natuurlijk altijd bij je kind zijn.
Maar de hele tijd thuis zitten is ook niet alles...
Hoewel ik me best vermaakte hahah lekker shoppen koffie drinken overal
Ik ging toch wel bijna elke dag op pad met hem
Nou ja ik werk nu nog maar 3 dagen dus dat moet te doen zijn.

xx

Hallo Allemaal,

Ik ben afgelopen maandag weer begonnen met werken en ik vind het heerlijk ! Ik hou superveel van Pepijn maar het is ook fijn om mijn hersens weer te gebruiken. Ik werk 38 uur in de week en Pepijn gaat 3 dagen naar een gastouder en om de week bij mijn schoonouders en 2 dagen mijn ouders.

Pepijn geniet ook, maar hij is ook wel erg makkelijk.

groetjes,

CLaudia

Heel veel succes en plezier morgen!
Ik ben inmiddels weer een tijd aan het werk, echt, je zit er zo weer in! Ik zag er in het begin tegenop hoor, dat wel, maar nu vind ik het heerlijk!
Liefs, eline

Terug
Bovenaan