morgen weer werken!! ohjee...

Wil je heel veel succes wensen morgen. Mijn verlof was 30/10 afgelopen maar ik heb nog 3 weken vakantie opgenomen. Had dus de laatste week van november moeten beginnen maar ben die week niet ingeroosterd. Halleluja!! Niks van zeggen, die dagen haal ik wel in zodra ze erachter komen. Ik vind het ronduit verschrikkelijk om straks weer te moeten beginnen. Niet vanwege het werken maar omdat Amy dan naar het kinderdagverblijf moet. Heb al avonden zitten janken omdat ik het echt niet wil maar er zit niks anders op. Heb aan vriendjelief zelfs geopperd om mooie eengezinswoning te verruilen voor eenvoudig huurflatje zodat ik niet meer hoef te werken maar daar trapte hij niet in. Gelukkig kwam ik laatst een moeder van mn pufclub tegen en die zei dat ze hetzelfde had gehad maar na de eerste ochtend was dat over en nu brengt ze haar kleintje met een gerust hart weg. Amy is alleen niet de makkelijkste baby (wel de liefste en de mooiste en de knapste etc etc...) en ik hoop zo dat het daar goed komt. Stel nou dat ik aan het werk ben en ik bel en ik hoor dat ze de hele boel daar bij elkaar krijst... Zie het voor me dat ik spontaan ontslag neem... Zit nu al te snikken in de auto als ik een uurtje ga sporten en mn moeder past even op...
Ben ik de enige die hier zo dramatisch over doet of overdrijf ik?

Marian

Hey!

'k Ben benieuwd hoe je eerste dag is bevallen...

Ik moet 1 dec weer aan de slag. En ik loop al weken m'n hersens te kraken om een manier te vinden om niet aan 't werk te hoeven. Maar ja, we kunnen absoluut niet zonder mijn inkomen (ik ben hoofdkostwinner, door omstandigheden). Dus ik ben nog niet verder gekomen dan dat we de jackpot maar moeten winnen. Of 1 miljoentje is ook goed...
En ik weet wel dat het snel weer zal wennen, maar ik ben nu zo lekker in balans qua kids, huishouden, eigen dingetjes doen, enz. En ik weet dat als ik ga werken het huishouden en de eigen dingetjes doen weer in 't gedrang komen.

Maar ja. 't Is niet anders, dus...

Jacoline.

Ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is!

Ik moet 17 nov weer beginnen. Ik heb er zin in, maar ook wel dubbel. Moeilijk om de kleine man achter te laten. Maar zoals een vriendin van mij zei; het is zoveel leuker om thuis te komen! Ik ben benieuwd...

hoi hoi
ook ik   ben alweer begonnen vorige week.
ik werkte altijd 3 dagen en ben er nu 2 gaan werken ik heb namelijk al een dochtertje van 6jaar mijn zoontje is nu 3 maanden.
ik vond het heel dubbel best moeilijk omdat je zolang thuis bent geweest maar ook wel weer lekker om er even uit te zijn even op andere gedachten.
ach volgens mij went het zo weer.
wij werken om en om beide in ploegen dus mijn man of ik ben thuis dat vind ik wel een voordeel er hoeft nooit iemand anders op onze kinderen te passen.
groetjes

Nou de eerste dag achter de rug!
Pff... ben moeeeeeeeeeeee! en pijn in me rug!
Maar mijn lieve vriend heeft me net even goed gemasseerd, dus gaat nu een stuk beter.
Celeno was lekker bij mijn moeder en dat ging allemaal prima.
Had alleen vannacht zo 5 a 5,5 uur geslapen, dus het was best zwaar.
Wel weer gezellig iedereen weer te zien, maar een erg drukke dag.
Ga zo maar me bed in denk ik.

xx

Terug
Bovenaan