Wil je heel veel succes wensen morgen. Mijn verlof was 30/10 afgelopen maar ik heb nog 3 weken vakantie opgenomen. Had dus de laatste week van november moeten beginnen maar ben die week niet ingeroosterd. Halleluja!! Niks van zeggen, die dagen haal ik wel in zodra ze erachter komen. Ik vind het ronduit verschrikkelijk om straks weer te moeten beginnen. Niet vanwege het werken maar omdat Amy dan naar het kinderdagverblijf moet. Heb al avonden zitten janken omdat ik het echt niet wil maar er zit niks anders op. Heb aan vriendjelief zelfs geopperd om mooie eengezinswoning te verruilen voor eenvoudig huurflatje zodat ik niet meer hoef te werken maar daar trapte hij niet in. Gelukkig kwam ik laatst een moeder van mn pufclub tegen en die zei dat ze hetzelfde had gehad maar na de eerste ochtend was dat over en nu brengt ze haar kleintje met een gerust hart weg. Amy is alleen niet de makkelijkste baby (wel de liefste en de mooiste en de knapste etc etc...) en ik hoop zo dat het daar goed komt. Stel nou dat ik aan het werk ben en ik bel en ik hoor dat ze de hele boel daar bij elkaar krijst... Zie het voor me dat ik spontaan ontslag neem... Zit nu al te snikken in de auto als ik een uurtje ga sporten en mn moeder past even op...
Ben ik de enige die hier zo dramatisch over doet of overdrijf ik?
Marian
Ben ik de enige die hier zo dramatisch over doet of overdrijf ik?
Marian