Morgen wordt ik ingeleid!!

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties. Ik ben nu al klaar wakker ook van de zenuwen die door mijn lichaam gieren, met in mijn achterhoofd dat het straks echt gaat gebeuen dat we naar het ziekenhuis mogen.

@Mama van Lot, ja sorry hihi. Wij hadden ook niet verwacht toen ze terug kwamen dat ze zouden zeggen dat ik ingeleid zou worden. We zaten echt vol verbazing te kijken. Het 1ste wat ik vroeg was: mag ik nog wel naar huis nu en dat mocht gelukkig. Want moest nog een aantal dingetjes doen op de babykamer en mijn koffer fatsoenlijk inpakken en het allerbelangrijkste onze zoon zien en zich voorbereiden op de komst van het weekend van zijn broertje, nou die vindt het geweldig maar die vindt het helemaal geweldig dat hij door de buurvrouw naar school wordt gebracht en mocht er vanmidag nog niks zijn ook met de buurvrouw gaan zwemmen en na het zwemmen wordt hij door mijn beste vriendin naar mijn moeder gebracht. Nou dat vindt hij super natuurlijk hihi.

Ik ga nu nog even wat adresje schrijven voor op de kaarten was ik nog niet aan toe gekomen.

Liefs RH

Terug
Bovenaan