Morgenvroeg 20 echo!!!!

Hee meiden!!!

Alles zag er helemaal super uit!!!! Hartje, hoofdje, niertjes, ruggetje, en geen hazelipje! En de kleine ligt precies op schema! Het geslacht, haha, kleine hield mooi zijn/haar handje ervoor, maar de arts ging gewoon even wachten... Kregen tijdens het "wachten" 3D en 4D beelden te zien... En daarna... Ja hoor... Het is bekend geworden!!! Aangezien wij het niet verder in onze omgeving willen vertellen, kan ik het hier niet neerzetten. Als we straks Hyves hebben vertel ik het jullie meteen!! Ben nu bang voor meelezers ;-)!!
Ben helemaal happy dat t kindje gezond is!!!

Oja... 2 minpuntjes... De placenta ligt aan de voorkant en voor de "uitgang". Ik krijg nu met 32 wk weer een echo om te kijken of t dan nog zo is, want dan krijg ik een geplande keizersnede...

En ik heb weer ichias in mijn bil en been... Dit heb ik bij Danique ook gehad en is behoorlijk pijnlijk. Ik voel die pijn sinds een week.. Nu naar de fysio en Hopenlijk wordt t niet erger.

Lfs

@mamabo
je zegt dat je t niet hier wilt vertellen maar wel via de mamahyves... maar dit lijkt mij anoniemer hier heb je een nickname via hyves staan toch juist meer bekende op??

hey!

dan meld je maar is gauw aan op de julimama;s hyves, want ik ben toch nieuwsgierig wat het wordt :) maar heeeeel fijn dat alles goed is :) Hopelijk gaat je placenta nog de "goede" kant op! enne wat is ichias???

Liefs,

ben benieuwd hoe het met de placenta gaat. Kan je, je wel alvast een beetje voorbereiden. Super goed dat alles goed gaat. Jammer dat jij zelf klachten hebt, hoop dat het wat minder wordt.

Wauw wat fijn voor je! Hoop dat het geslacht is waar je wens naar uitging. Beiden is hartstikke leuk natuurlijk, maar je mag altijd wensen... Ik hoop nog steeds op een meisje, maar moet nog 1,5 week geduld hebben.

Liefs

Wij hadden alletwee echt totaal geen voorkeur. Hebben van alletwee 1 dus... Tja, we waren vooral blij dat alles er zooo goed uitzag!!! Maar we zijn zoiezo heel erg blij!!!
Enne ischias is een beknelling van een zenuw in mijn bil. De pijn trekt door mijn bovenbeen tot mijn knieholte... Heel vervelend. Van de week meteen fysio. Heb t bij Danique ook gehad..!

Super fijn dat alles goed was met de kleine en leuk voor jullie dat het nu het inmiddels weet wat het word! lekker genieten! hier nog ander halve week wachten ...

Terug
Bovenaan