motor rijden

hoi peggy wie zegt dat die vrouw in duitsland niet zowieso een gehandicapt kindje had gekregen?als ik jou verhaal lees denk ik bij me eigen dat jij vast en zeker ook niet in je auto stapt want daar kun je ook een klapper meemaken. en de kleding kun je aanpassen hoor.dus ik nind jou behoorlijk negatief overkomen .ieder moet het voor zichzelf weten.groetjes dec moeder
 
hoi dec moeder, ik wist al dat hier zo een reactie zou komen...in de auto ben je gewoon een stuk meer beschermt als op de motor dat is een feit...en tja... na een motorongeval en een zwaar auto ongeval weet ik wel wat dat allemaal inhoud ondertussen...het is niet negatief het is realiteit en een waarschuwing dus...
 
Hoi,

Ik ben nu 7 maanden zwanger en rij nog steeds motor, overigens wel in de broek van mijn man omdat de mijne niet meer paste (de kleine protesteerde heftig als ik mijn broek dichtdeed). Ik heb wel een BMW (dikke buiken mannen motor) en zit lekker recht op.

Sommige reacties verbazen me hierboven, niet elk motorpak is strak en niet elke motor zit dus onhandig. Onveilig voel ik me niet rij al 10 jaar (bijna)elke dag en ben ervan overtuigd dat ik gevaarlijker ben in de auto dan op de motor. Met de auto kan je ook lekker bekneld komen te zitten en das ook niet goed voor je kind.

Motorrijden is voor mij echt plezier en ontspanning ik wordt humeurig als ik niet kan rijden en das toch ook niet goed voor je kind.
 
Mogen we nog wel de trap op en af? Oversteken? Met de trein mee? Op vakantie? Sorry hoor, maar als je alles moet gaan laten wat eventueel een risico kan zijn, moet je stil op de bank zwanger gaan zitten zijn!
Ik denk dat we hier allemaal volwassen genoeg zijn om zelf de overweging te maken en als de gynaecoloog zegt dat het kan dan zal het rijden op zich heus geen kwaad kunnen. Een ongeluk krijgen is nooit leuk, niet voor jezelf en niet voor een ongeboren kindje. Maar er is nooit iemand die zich afvraagt of je bijvoorbeeld een kleuter in de auto mag vervoeren, en dat kan toch ook heel gevaarlijk zijn.
Ik hoop eerdaags zwanger te zijn en ik beleef zoveel meer plezier aan motorrijden dan aan autorijden, dat ik het zo lang mogelijk zal blijven doen!

Liefs, el.
 
Of je alles nog mag doen?
Sure!

Er ging er zelfs een nog bungeejumpen las ik onlangs dusse, motorrijden moet kunnen.

Ik ben 7 maanden zwanger en ik ga straks denk ik effe lekker op de motor naar de Ardennen, een berg beklimmen en dan een stukje abseilen voordat ik ga zweefvliegen!

Happy cycling ladies!
 
ha ha dat zweefvliegen ging zo best niet meer waar ik nooit last had van luchtziekte zijn we toch maar (nadat ik twee keer over mijn nek was gegaan binnen een uur) weer naar beneden gegaan. Rest van de week dus maar boekje gelezen op het landingsterrein.
 
Terug
Bovenaan