mouwen aantrekken = niet leuk

Hoi!

Vinden jullie lieverdjes het ook zo vervelend om mouwen aangetrokken te krijgen? Ik dacht eerst al dat Senne ergens last van had en heb dat dus bij het cb laten controleren, maar ze vindt het gewoon vervelend. De rest van het aankleden is geen probleem.

Groetjes,
Dionne

heel herkenbaar!
mouwtjes vind hij inderdaad echt niet leuk maar ook truitje over zijn hoofd vind hij erg

hoe vind jou kleintje dit?

maar ik heb wel oplossing gevonden...

ik leg hem op zijn buik op de een of andere manier is er nu niks meer aan de hand
ik denk dat hij dan afleiding heeft omdat er een muziekdoosje staat en andere spulltjes waar hij naar kan kijken

wie weet helpt het ook bij jou

Hier zelfde probleem, mouwtjes aantrekken is echt doffe ellende. Behalve bij de wikkelvestjes, maar als er "gepropt" moet worden...
Thanx voor de tip van op de buik leggen, wie weet helpt het!
Gr Irene

nou,hier het tegenovergestelde!!als ik boas zn truitje aan of uit doe ligt hij helemaal in een deuk.de eerste keer wist ik niet wat me overkwam.ik pakte zn armpje om deze uit het mouwtje te trekken:HIHIHIHI!!ik ook hihihi natuurlijk.sindsdien is het dolle pret.ook met over het hoofdje doen.dan gaat zn mondje helemaal open,oogjes dicht:GHGHGH..HAHA..echt heel comisch.

Wat grappig dat dat zo verschilt per kind. Ik kan me voorstellen Kari dat jij helemaal in een deuk ligt als Boas zo ligt te lachen.
Bij Quinn verschilt het per keer. Als het truitje een beetje strak zit, dan vind hij het ook niet fijn, maar anders is het geen probleem.
Groetjes Veerle

hoioi
Een t-shirtje (met lange of korten mouwtjes) vind natas niet erg..
Maar een jasje of vestje als we weg gaan daar komen hier huilbuien van..

gr sylvia

Hai,
T-shirt over haar hoofd en mouwen vindt Evi niks aan. Het is vaak een heel geworstel. Dan pakt ze bij het aantrekken haar mouw vast en wil ze in haar mond stoppen en  stribbelt tegen, erg handig en duurt het alleen maar langer hihihi

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan