mouwen aantrekken = niet leuk

Christian vindt het allemaal wel best, ik ben meestal druk bezig om de stof uit zijn mondje te houden... Zijn rompertjes, truitje hebben al kwijlvlekken voordat ik ze helemaal aangetrokken heb  

Groetjes, Karin
Mama van Christian (15 weken)

Herken ik helemaal: Floor wordt altijd een boze baby als het truitje in zicht komt. Ze houdt zich dan helemaal stijf en schreeuwt keihard. Als ze dit nou niet zou doen was ik veel eerder klaar met haar aan te kleden, maar dit heeft ze zelf nog niet in de gaten, haha!

Laura vindt het ook niet leuk om shirtjes of jasjes aan te krijgen. Ze zit er dan steeds aan te trekken en de vingers moeten in de mond blijven! Het is net een jojo als ik een hand uit haar mond hengel en die in het mouwtje steek, dan zit haar handje weer in haar mond. Wil ik dan de andere arm door de mouw hebben, dan is die hand opeens het lekkerste handje van de hele wereld en die mag dan opeens niet meer uit haar mond verdwijnen. Net als ik het zat begin te worden, krijg ik wel opeens de mooiste glimlach van de hele wereld. HAHA mama, ik heb je weer gefopt!

Groetjes Ilona

Hier zijn mouwen ook een drama. Sanne pakt tegenwoordig aan de binnenkant de mouw vast zodat het lekker nog moeilijker gaat. En dan huilen en haar armpjes stijf gebogen houden. Als ze ze even strekt zit die mouw zo goed! Helaas, dat begrijpt ons meisje niet....

Groetjes, Tess.

Yanick vindt rompertjes en t-shirtjes echt het verschrikkelijkste van de hele wereld!  Krijsen, brullen,  huilen, niet normaal! Echt waar, iedere keer zie ik hem zwaar beledigd naar me kijken dat het alweer moet!

Ik heb het vanochtend op zijn buik geprobeerd, en warempel!  Niet gehuild, niet gekrijsd, niks nada! Supertip! Alleen toen zijn    vitaminedruppels, tja, die druppel ik altijd heel gemakkelijk in zijn mond  als hij die toch wagenwijd openheeft  tijdens het krijsen... en dat ging nu natuurlijk niet, hihi      . Ach, K hoeft hij toch niet meer (is 3 maanden) en D schijnt met dit weer ook niet heel belangrijk te zijn.

Terug
Bovenaan