@Mozart1

Quinnie, wat attent van je om te vragen hoe het gaat!
Het gaat gelukkig iets beter. Suze huilt gelukkig niet meer bij de voedingen. Ze drinkt nu 5 flessen per dag en het lijkt dat zeker 3 flessen per dag normaal opgedronken worden. Soms gaat het niet goed, maar wil ze soms na 15/30 min. toch weer verder. Wat hier van de reden is, snappen wij en de kinderarts niet. Toevallig vandaag weer contact gehad en afgesproken dat een ...logepediste bij ons langs komt om met een voeding mee te kijken. Om ook nog eens naar haar zuigtechniek te kijken. Wel twijfelen we of het echt koemelkallergie is, maar omdat we niet willen blijven wisselen houden we het even zo. We schijnen dit zelf weer te kunnen testen door de gewone voeding te geven. Eerst maar eens de logepediste afwachten. Ka gaf ook dat we rijstebloem bij de laatste fles konden gaan geven. De laaste paar nachten is ze weer goed door gekomen, dus dat is ook wel fijn!

Fijn om hier me jullie zulke dingen te delen. Hoe gaat het met jullie kleintjes?
 
Hey,
Wat fijn dat het beter gaat! Het is zo naar als je weet dat er iets is, je ziet dat je kindje ongelukkig is, maar je kunt het niet oplossen... Gelukkig is er meestal wel licht aan het einde van de tunnel.
Hier gaat alles heel goed. Fysiotherapie lijkt eindelijk aan te slaan. Hoofdje is weer helemaal mooi rond en verschil in heupjes is minimaal. Ze moet wel voorlopig nog 2 luiers om, maar krijgt nog maar 1x per maand fysiotherapie.
Verder heb ik een vrolijke dame die lekker veel kletst en lacht. Jammer alleen dat haar grote zus (2) nu echt haar grenzen aan het opzoeken is. Kan haar soms wel achter het behang plakken. Gister bijvoorbeeld moest de jongste de fles rond etenstijd. En uitgerekend dat moment kiest ze er dan voor om niet zelf te willen eten, maar gevoerd te willen worden. En maar knoeien toen ik zei dat dat niet kon...


Liefs,

T
 
Het blijft inderdaad gissen met zo'n kleintje!

T, goed om te horen dat de fysio werkt! En die grote zus is heel herkenbaar....haha. Hier namelijk ook zo'n draakje. Soms ontzettend lief en dan ineens weer een leuk buitje. We zaten hier al te grappen als je op een gegeven moment 2 van die draakjes aan tafel hebt ....
 
Terug
Bovenaan