Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Precies wat je zegt..een diagnose is maar 1 ding, het zegt niks over het individu. En het kan ook niks zijn he?!
Het is jammer dat we geen privé bericht kunnen sturen, mocht je eens willen sparren of gewoon je hart luchten.
Ja precies ik heb dagen die gewoon voorbij glijden maar ook dagen dat ik mij zo'n zorgen maak en heel graag wil weten waar ik vanuit kan gaan. Het zou veel rust geven iig een idee te hebben. Ik kan het er alleen met mijn man over hebben. De meeste mensen wuiven het weg maar dat snap ik ook wel want zij kunnen er ook niks van zeggen. Voel mij vaak moedeloos omdat ik door het ziekenhuis ook word doorgeschoven naar later in het jaar. Ondercappaciteit en we zijn niet dringend. We gaan gewoon door met een fijn leven hoor maar frustreert wel af en toe. Als moeder maak je je sowieso veel zorgen. We zijn gedreven hé! Slaap lekker iedereen ik ga vroeg naar bed??heel belangrijk om het vol te houden en een leuke mama te zijn?