msn idee???

hallo allemaal

we hebben het met zijn alle wel eens overgehad om een chatbox ofzoiets op te richten..
ik kan alleen geen (gratiss) server vinden waarop dat kan...
Als we nu allemaal eens een nieuw msn adres aan maken voor alleen mama's van dit forum.???
zo kunnen we makelijk contact houden en is er (zeker als we allemaal een aanmaken) altijd wel iemand online..

laten jullie horen of het jullie leuk lijkt???

XxxX sylvia mam van natas(L)

hoi meiden,

het lijkt me erg leuk om gezellig te msnen met jullie, mijn msn is decoy_1985 at hotmail.com.
de at =@   ik doe dit op deze manier zodat ik geen spam krijg via mail. een voluit mailadres is te kopieren en in stukjes niet, scheelt een hoop spam.
volgens mij was de bedoeling om dan te msnen maar er zijn een paar meiden dus die niet weten hoe het werkt.
ik zal het even proberen uit te leggen.
je gaat naar www.hotmail.com.
daar staat ergens op de pagina, nieuw account aanmaken.
daarop klikken en verder de stappen volgen.
aan het einde heb je een emailadres dus en dat is stap 1.
op www.hotmail.com staat ook dat je msn kunt downloaden, mocht dit niet lukken ga dan naar www.google.nl en typ bij de zoekbalk msn en downloaden in.
kies dan de tweede in de lijst, het adres is : http://www.msgrplaza.nl/msn_downloads.php

dan heb je de nieuwste versie van msn. als het downloaden gelukt is dan kun je gelijk aan de slag.
mijn mailadres staat in dit mailtje dus als iemand vragen heeft dan hoor ik het graag via mail. ik heb best veel verstand van pc's  ( al zeg ik het zelf) dus kom maar met de vragen hahaha.

liefs Miranda en spreek jullie snel.

Haihai

Bedankt! Ik ga er straks mee aan de slag. Moet nu eerst soep maken voor verlaat kraambezoek van het werk van mijn man. Er komen 14 collega's langs om te lunchen...

Terug
Bovenaan