msn idee???

Ik heb nog niemand toegevoegd, want ik vraag me af hoe jullie dat doen? Ik bedoel: ik heb msn bijna de hele dag aanstaan en heb zo mijn 'vaste' vrienden met wie ik een chatje maak op een dag. Maar om nou ook nog zoveel moeders erbij te hebben die de hele dag tegen me chatten? Lijkt me zo nu en dan wel leuk, maar niet de hele dag, dan kom ik niet meer aan mijnhuishouden toe hihihi. Silvia, bedoel je daarom een 'nieuw' e-mail adres, zodat je switcht tussen beide adressen?

hoi mama van marielle

Dat vind ik nou juist het fijne van msn. als je geen zin of tijd hebt hoef je niet te reageren en als je wel wilt kletsen is er vast wel iemand online.

ik vind het wel grappig, maar ik moet wel zeggen dat ik ook makkelijk blijf plakken achter mijn pc. nu ook weer en mijn huishouden ligt te wachten. hihih.
gelukkig woon ik op een boerderij dus dat is toch al anders dan in een rijwoning qua poetswerk ( is gewoon niet bij te houden) en is mijn man niet moeilijk.

groetjes irene

hier kunnen jullie mij ook toevoegen
mukamalooga at hotmail punt com

je kunt gewoon iemand toevoegen door emailadres erbij te plakken bij ik wil contactpersoon toevoegen

Hoi

Lijkt me leuk. heb het alleen nog nooit gedaan.
Heb me net wel aangemeld, maar weet nog niet zo goed hoe het nu verder gaat
Met mensen uitnodigen enzo
Mijn adres is annegien21@hotmail.com

Hoor het wel als ik iets moet doen om met jullie in contact te komen

Groetjes annegien

hey meiden,

ik heb jullie toegevoegd hoor! Gezellig als ik 's avonds weer eens op de late fles moet wachten..... Mijn man ligt nl. altijd vroeg op bed i.v.m. zijn werk.

Groetjes  Sandra
(mv Isabelle en Madeleine)

p.s. dit is dus mijn "nick" name i.v.m. herkenning, deze blijf ik dus gewoon gebruiken op het forum

Terug
Bovenaan