MUGGEN!!!

Pfff, wat een muggen s'nachts, word er gek van!!

Maar durf niet goed middelen te gebruiken zoals spuitbus en stopcontact-antimug. Hoe doen jullie dat? Onze ramen lenen zich niet echt voor horren...

Groet, Ayleen

Hoi Ayleen,

Heb je je tuin en/ dakgoot/ balkon  al gecontrolleerd of hier misschien plaatsen zijn waar water stil komt te staan. Ik had enkele tuinpotten leegstaan en die zijn in de afgelopen tijd aardig vol met water komen te staan. Toen ik hierin keer zaten er allemaal muggenlarven in. Heb ze direct leeggegooid en een dag later was de muggenplaag zo goed als weg.
Anders zou je eventueel een of twee citroenplanten in je kamer kunnen zetten. Dit vinden muggen ook niet zo prettig.

Succes
Sietske

een blower kopen of je hebt hem al en die net boven je bed laten waaien, helpt super en kan geen kwaad, wij hebben ook zo'n geluidsdingetje tegen de muggen, moet zeggen het valt me reuze mee tot nu toe!

Dames, bedankt! Allemaal zinvolle tips die ik ook ga toepassen!

Heb daarnaast toch ook zo'n stekker van Vapona gekocht op basis van Citronella. De drogist heeft voor mij gebeld naar de fabrikant en er wordt gezegd dat het geen kwaad kan.... Wat vinden jullie?

Ayleen

Ja, die muggen zijn hier ook! Bah.

We hebben een HOR voor het raam. Raam kan open blijven, HOR ervoor, en klaar. En ALS e dan toch een mug zit: we hebben een elektrische muggenmepper (Foetsie heet-ie), erg handig en vlekkeloos.

Terug
Bovenaan