MUGGEN!!!

heb toevallig in een weekblad een tip gelezen,moet het zelf ook nog toe passen dus of het echt werkt weet ik nog niet.

maar daar stond het volgende.

pak een diepvrieszakje en vul die met water,hang het zakje in de hoek van het raam of deurkozijn.
omdat vliegen met een groothoeklens kijken ofzo zien ze dat dus als een giga muur van water ofzo.

maar nogmaals moet het zelf ook nog proberen hoor,dus of het werkt weet ik niet.

quote: drentje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 15:28:44'));

heb toevallig in een weekblad een tip gelezen,moet het zelf ook nog toe passen dus of het echt werkt weet ik nog niet.

maar daar stond het volgende.

pak een diepvrieszakje en vul die met water,hang het zakje in de hoek van het raam of deurkozijn.
omdat vliegen met een groothoeklens kijken ofzo zien ze dat dus als een giga muur van water ofzo.

maar nogmaals moet het zelf ook nog proberen hoor,dus of het werkt weet ik niet.

hihhi, wat een leuke tip dit!!! Hier had ik nog nooit van gehoord...

Zal je net zien, flikkert bij mij dat zakje van  het kozijn af.... hahahaaa....

Ik heb zelf zon stekker, met bepaald geluid wat muggen afschrikt (dus zonder luchtje).... Nou, de muggen hier in Zuid Holland trekken zich er niks van aan.... Dusse, meiden, niet kopen..

Ga denk ik wel zon electronisch ding kopen, want we hebben net alle kamers opnieuw behangen, dus zit niet te wachten op een gesplashte mug of vlieg op mijn muur... En probeer vanavond dat citroenspul uit..

ik neem mn woorden terug haha vanaacht even lek geprikt! :p
quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-08-2007 00:34:45'));

mijn mannetje heeft meer last vd muggen dan ik haha mij vinden ze dit jaar niet zo lekker geloof ik  vin dhet alleen een naar geluid......

Terug
Bovenaan