muggen!!

In mijn hele leven ben ik nog nooit (bewust) geprikt door muggen. Tot nu dan in ieder geval. Mijn vriend noemt mij zijn muggenvanger van hamelen hahaha, want hij wordt bijna niet meer geprikt omdat ze allemaal naar mij komen.
Jeuken doet het nog steeds niet echt, alleen de eerst 5 minuutje na een prik.
Hoe is dat bij jullie?? Worden jullie nu ook vaker geprikt, of juist minder vaak.... ennuh... voor de mama's op herhaling, gaat dat nog over?

gewoon ffies benieuwd.

gr. Peet
(31 wk)

AAAAAAAAAAh hier nog een muggenvanger!
niet normaal meer....
ik heb vannacht wel 20 bulten opgelopen! zo erg heb ik het nog nooit gehad!
het is mijn 3e zwangerschap maar kwa muggen is dat de ergste..
ook mijn vriend word niet gestoken!!! bij mij jeuken ze wel enorm!
we hebben zelfs een stekker tegen muggen gekocht! nou dat helpt zeg!!! jeetje ik lig er pal onder en dat ding maakt een heel irritant zoemend geluid dat zou de muggen weghouden! nou nee hoor! ik zag er gewoon 1 naast zitten!!!
kortom wat ik ook probeer niks helpt!
sterkte!!

Liefs Jenny (30 wk 4 dagen)

Hoi

Ik heb er juist helemaal geen last van, normaal gesproken vinden de muggen mij altijd erg lekker en zit ik helemaal onder de bulten...maar sinds ik zwanger ben heb ik er juist helemaal geen last van!
En mijn vriend, die normaal NOOIT wordt gestoken heeft er nu erg veel last van
Ik hoop dus dat het wel zo blijft!! haha! Vooral dat gezoem langs m'n oren midden in de nacht mis ik helemaal niet!!!

Groetjes Judith

Hi,

Ik word minder geprikt maar ik denk dat dat niet aan mijn zwangerschap ligt maar aan de geplaatste horren. Hihi...
Wel vervelend voor je, al die muggenbeten.
Ik heb daar alleen op vakantie in Italie veel last van gehad, de littekentjes zitten er nog...

Succes met de jacht op die rot-zoemers!

Liefs, Billie

he meiden, ik  word altijd wel vaak geprikt dus voor mij niet echt een verandering, kom ff met iets heel anders zijn vandaag weer gekomen van vakantie in duitsland en mijn zoontje van 5 is dus allergies voor muggebeten, ook nu was hij geprikt (wat je ook niet kunt voorkomen ) maar nu werd de zwelling zo extreem en rood zijn hand was een klauw en na dat zijn onderarm dik en warm werd , werd ook zijn bovenarm rood toch ff naar een kinderziekenhuis gereden voor een drankje , toen wij daar kwamen moest hij blijven ,2 nachten in een duits ziekenhuis natuurlijk bleven we om en om bij hem ook s'nachts, bleek dat het in zijn lymfenklieren was gekomen en een soort vergiftiging had opgelopen.
dat was ff slikken, dus meiden ik denk dat we met een paar muggebultjes blij mogen zijn.

liefs maggi

Wow Maggi dat is zeker schrikken. Ik hoop dat hij er hier in Nederland wat minder last van heeft!

Ik moet zeggen in tegenstelling tot vorig jaar zijn er natuurlijk wel wat meer muggen. Het is ook niet koud genoeg geweest van de winter.

Zo lag ons zoontje van het weekend tussen ons in.  Wij hadden al een mug op de kamer, maar kon hem niet vinden. Ik heb bewust mijn armen maar boven de lakens gehouden zodat ze mij zouden pakken en niet hem. Heeft wel gewerkt trouwens.
Komt onze vrienden bij ons op visite, kijk ik naar hun jongste, Dat was schrikken! Die was zo te pakken genomen door een paar van die fijne beesten hij was bijna helemaal rood gebubbeld alleen door de muggenbulten. Zielig gewoon.

Een geruststelling! Tegen de tijd als deze kleine geboren wordt is de muggentijd zo goed als voorbij!

Claudia

Terug
Bovenaan