muggen!!

hey maggi!

jeetje dat is schrikken, mijn dochter is ook heel gevoelig voor muggen en heeft meteen alles dik maar zo erg gelukkig niet!
ze heeft er nu gemiddeld 35 beten en dus allemaal dikke bulten maar pff ik ben blij dat het daar bij blijft!
hoe gaat het nu met je zoon en krijg je er ook iets voor want hij zal altijd wel risico lopen natuurlijk..

Liefs Jenny

Bij mij snappen de muggen er ook niets meer van.
Normaal wordt ik echt lekgestoken en reageer daar erg heftig op, bulten van 3 cm doorsnee zijn geen uitzondering en het blijft soms weken jeuken.
Nu, tijdens de zwangerschap heb ik in totaal denk maar een stuk of 15 bulten gehad en ze zijn allemaal binnen een week weg, ok, ze jeuken verschrikkelijk. Mijn man wordt nu ook veel vaker geprikt dan normaal.
Misschien een tip voor de meiden die er last van hebben, Ik heb een tube Nestosil naast mijn bed liggen (gewoon verkrijgbaar bij de drogist) en een rol pleisters. Als ik geprikt wordt direct nestosil en een pleister erop, dan gaan de bultjes het snelst weg en verzacht de jeuk ook. ik gebruik dit trucje eigenlijk al zolang ik me kan herrinneren, mijn moeder smeerde het vroeger al op muggenbulten.
Succes allemaal met de muggen!!

Groetjes Natalie

Vervelend hè, dat geprik en gejeuk. Moet eerlijk bekennen dat we tot nu toe weinig muggen gezien hebben hier. Ben dus (nog) niet geprikt en mijn man en zoontje ook niet. Hoop dat het zo blijft.

Groetjes,
Nelly

hallo meiden, op zich gaat het nu wel en hij is vannacht weer geprikt en heeft weer enorme bulten maar als hij er maar geen bacterie bij krijgt (waar hij heel gevoelig voor is).
morgen naar de huisarts en meer testen laten uitvoeren.

liefs maggi

Terug
Bovenaan