Muggen

Bij de drogist bijv Etos zijn wel muggensprays en gels te koop zonder deet die ook voor babies en peuters geschikt zijn. Ik heb zelf voor Renske bij een natuur/reform/kruiden winkel (iets zoals de Tuinen) cedercreme gehaald dat helpt wel, maar niet zo lang. In iedergeval geen hele nacht. Wij hebben voor het ledikant ook een klamboe van Prenatal, die past prima. Hij kan helemaal onder de poten door. Zo kan ze er ook niet in verstrikt raken. Hij is elastisch en spant helemaal om het bed heen.

Haha ik vraag me toch af hoe groot Myrthe's bedje dan niet is.... Daar past die klamboe dus echt niet. Hij valt iedere keer open.
Hadden gister er knijpers op gezet, totdat ik mevrouw triomfantelijk hoorde lachen. Had ze ze te pakken en kapot gemaakt, haha.
Zo'n plantje is een goed idee. Ik ken die stekkers wel,maar dacht dat het ook niet mocht voor kinderen. Ga gelijk vanmiddag bij Etos kijken.

@Hannah, Myrthe dr neusje blijft dicht zitten. Ook al komen er nu geen bellen uit. Zelfs zo erg dat ze moeite heeft met eten en drinken om adem te halen. We hebben nu de knoop doorgehakt en gaan volgende week naar huisarts voor een doorverwijzing voor de kno-arts. Eruit met die dingen!

Liefs Irene

Ha! Myrthe heeft al vast een groot bed, hihi!
Goede stap dat je naar de KNO gaat!! Hier heeft het veel goeds gebracht en gingen de kids er zelfs een stuk beter van drinken en eten, dus wie weet...... :)

De klamboe die wij hebben is geen hemeltje. Het is meer een soort net dat echt om het bedje trekt. Als je bij de site van de prenatal in de webshop kijkt bij beddengoed en dan beddengoed ledikant staat hij op de 2e pagina. Vervelend dat je hier geen plaatje kan plakken.
Op het plaatje op de site halen ze hem niet onder de poten door, dat doe ik wel zodat ze hem er echt niet af kan trekken.
Ik til het bedje dus even op aan een kant als ze er in ligt. Een paar cm maar, dat is genoeg om die klamboe eronder te krijgen. En aan de andere kant laat ik het altijd zitten.

HOI HOI

Ik heb de oplossing voor de muggen bulten mijn man en mijn dochhtertje zaten helemaal onder de bulten ik zelf nooit terwijl wij alle drie de zelfde bloedgroep hebben.
Maar goed ik heb in de tuinwinkel twee citroenplanten gekocht 1 op onze slaapkamer gezet en 1 op Anieks kamer gezet sinds dien hebben ze niks geen last meer.
het is een gewone plant en ik heb er 4,75 voor betaald per stuk ikdacht laat ik het eens proberen.

Groetjes Willy

Hoi,

Bedankt voor de tips.. Ik heb stiekem even meegelezen, ;-) aangezien onze dochter er ook onder zit. Sinds gister twee citroengeraniums op haar kamer en ze is tot dusver niet meer gestoken.
Hopelijk blijft het helpen!
Groetjes,
Karlien
P.S. Irene, hoe is het bij jullie nu? Myrthe ook geen last meer?

Terug
Bovenaan