Multivitamine?

Hoi allemaal,

Ik ben bijna aan het eind van mijn laatste strip foliumzuur en ik dacht, zal ik in plaats van een nieuw doosje overstappen op een multivitamine voor zwangere vrouwen? Maarja, welke moet ik dan hebben? Gebruiken jullie al zo'n multivitamine? En hebben jullie tips? Ik ben benieuwd!

Ik zit toevallig met dezelfde vraag! Heb voor nog iets minder dan 2 weken, maar wanneer mag je nou precies stoppen met foliumzuur dan? Ik slikte sowieso al een multivitamine waar dus ook foliumzuur in zit. Maar ik lees overal en nergens dat je rond de 10 weken met foliumzuur mag stoppen, al vraag ik me af of dat echt zo is en wat je dan beter wel en niet kan blijven slikken... Overweeg de vk er even over te bellen, maar als de dames het hier weten is dat ook wel handig :)

Haha net als ik dus, tot en met woensdag heb ik sowieso dus nog wel m'n vieze tabletjes van davitamon (vind ze echt vies!) dus als de dames hier het niet weten wacht ik wel gewoon jouw antwoord af (niet vergeten hoor! haha)

je mag volgensmij pas stoppen met 12 of 13 weken..maar weet het niet zeker..
ik heb de multivitamine van rozemarijn en tijm (zelfde als de tuinen) daar zit extra foliumzuur en visolie in!!

mijn apotheker zei dat je met 8 weken mag stoppen met foliumzuur bij slikken
zelf dacht ik altijd tot 10 weken, dus heb gewoon nog voor 2 weken extra gevraagd

ik slik er geen andere vitamine bij, vond ze ook erg prijzig :-(

maar misschien is het wel verstandig om te doen
je hebt zoveel merken...

Hai meiden ik heb vanaf dag 1 gravitammon geslikt ..Speciaal voor de zwangere vrouw.
Daar zit foliumzuur in en gewoon alle ander vitamines.

Ik slik dit de gehele zwangerschap..
Feitelijk mag je stoppen met foliumzuur als je 10 weken bent, want dan is het gestel van je kind aangelegd...maar het kan geen kwaad om het gewoon door te slikken als het een toegevoegde waarde is van de multi vitamine.

Er is ook een vrij nieuw tabletje op de markt met visolie er in...
Die schijnt ook erg goed te zijn...

hi meiden,

Ook ik slik multivitamine voor de zwangere vrouw (eigen merk van Etos) eigenlijk al sinds mijn vorige zwschap want ze zijn ook voor tijdens de borstvoedingsperiode geschikt (en dat krijgt mijn
jongste nog steeds!). Heb dus geen exdtra foliumzuur geslikt omdat het hier al inzit en blijf het gewoon de rest van de zwschap (en borstvoedingstijd) slikken..
Liefs!

Terug
Bovenaan