Multivitamine?

ik slik ook gravitamon.dat hadden ze toen ook bij mijn 1e zwangerschap aangeraden.kan je bij de kruitvat halen.kost ongeveer 16eurovoor 100 tabletten.dit slik ik mijn hele zwangerschap door.
suc6

Die van mij zijn wat prijzig. 120 stuks voor 21 euro
Ik slik een vitamine preparaat van Solgar, dit kun je zowel voor dat je zwanger bent, als je zwanger bent en als je borstvoeding geeft blijven slikken.

Heb dit ook tijdens mijn vorige zwangerschap geslikt en heeft ook een positief effect op de darmflora.
Solgar staat erom bekend dat het een goede concentratie vitaminen bevat, waardoor je voldoende binnenkrijgt.

Ik vind het echt een aanrader.
(heb geen aandelen hoor haha)

Tijdens het 'proberen' slikte ik Zwanger worden vitamines van Etos. Niet wetende dat ik 3 dag later al zwanger zou worden.

Heb ik nu gewoon opgemaakt vanwege 100% foliumzuur.

Nu die strips op zijn ben ik over op Gravitamon. Vind hetbwel fijn dat je daar maar eentje van per dag hoeft. Minder kans om eentje te vergeten.

ik gebruik ook gravitamon. Bevalt me prima, prettig idee vind ik. Je hebt ze misschien trouwens ook wel goedkoperl, moet ik ook eens naar kijken. Als het maar een vitamine is speciaal voor zwangere vrouwen, anders zit er te veel vit. A in en dat is lecht voor de baby. Volgens mij ontwikkelt het zicht dan niet goed.

Klopt, mijn verloskundige zei dat als je gevarieerd eet en voldoende groente en fruit binnenkrijgt, het niet nodig is om (naast foliumzuur) een multivitamine te slikken. Maar als je twijfelt, dan kan het geen kwaad. Merk of soort maakt eigenlijk niet uit, zei ze, als het maar wel voor zwangere vrouwen is (inderdaad i.v.m. hoeveelheid vitamine A). Ze gaf wel aan dat het belangrijk is dat je 2x per week vette vis eet. Kom je daar niet aan, dan is het aan te raden om visoliecapsules te nemen, of een multivitamine waar extra visolie aan is toegevoegd.
Kortom, ik ga binnenkort maar eens kijken bij de drogist!

Terug
Bovenaan