Aangezien hier een aantal hun eerste kindje krijgen dacht ik dat het misschien leuk was om een lijste te maken met wat je eigenlijk niet kan missen bij een baby. Dan heb ik het dus niet over een wandelwagen, bed, luiers etc. Maar speciale dingetjes.
Diegene die kinderen hebben, kunnen dan goede tips geven!
Ik zal alvast beginnen:
- voedingskussen (ik gebruik het nu al tijdens mijn zwangerschap om lekker te slapen en straks ideaal om borstvoeding te geven, kindje op te leggen, relax te zitten, etc....is echt onmisbaar!)
- thermometer die binnen 10sec de temperatuur aangeeft, ideaal dat je niet meer zo lang hoeft te wachten bij je baby.
- boxkleed die je gewoon met een doekje kan afvegen (anders moet je toch al minimaal 2 boxkleden hebben.)
- rekje om spenen/flessen op te zetten.
- staafmixer om hapjes zelf te maken
- als ze al kunnen zitten is een badring voor in bad ideaal! Je kindje kan dan zelf in bad zitten je hoeft hem/haar niet de hele tijd vast te houden.
Nou kom maar op dames!
Diegene die kinderen hebben, kunnen dan goede tips geven!
Ik zal alvast beginnen:
- voedingskussen (ik gebruik het nu al tijdens mijn zwangerschap om lekker te slapen en straks ideaal om borstvoeding te geven, kindje op te leggen, relax te zitten, etc....is echt onmisbaar!)
- thermometer die binnen 10sec de temperatuur aangeeft, ideaal dat je niet meer zo lang hoeft te wachten bij je baby.
- boxkleed die je gewoon met een doekje kan afvegen (anders moet je toch al minimaal 2 boxkleden hebben.)
- rekje om spenen/flessen op te zetten.
- staafmixer om hapjes zelf te maken
- als ze al kunnen zitten is een badring voor in bad ideaal! Je kindje kan dan zelf in bad zitten je hoeft hem/haar niet de hele tijd vast te houden.
Nou kom maar op dames!