Must-have voor een baby

Iris, inderdaad. de hydrofielluier staat inderdaad wel op de eerste plaats vzan de must-have's. En je vind gaandeweg nog honderd andere dingen waar je ze voor gebruikt.

En die torentjes voor de melkpoeder zijn ook ideaal, maar toen waren de kids al een maand of 6 voordat ik ze gebruikte.

Ook ik vond het voedingskussen bij de eerste echt super.. Ik ga er straks ook weer mee slapen. Met de B.v. hoefde ik hem er alleen maar op te leggen en verder niets vast te houden ideaal..

Ook het badzitje en de badring vond ik Super

Jah de hydrofiele luiers zijn echt top
Ik heb bij onze eerste geen voedingskussen
gebruikt maar zie hier alleen maar voordelen
er over staan
En bij onze eerste had ik nog al moeite
met hem goed aan te leggen dus denk dat ik voor
de 2de toch maar een voedingskussen moet aanschaffen is daar nog veel verschil in ??

groetjes

Hoi Dames,
Wat fijn al die tips! Ik heb namelijk maar 1 iemand in mijn directe omgeving die al 1 dochter heeft en die nu ook net weer zwanger is. Zo een voedingskussen lijkt mij ook erg fijn. Ik zag ze ook bij de hema liggen. Zou die net zo prima zijn als die van de prenetal? Wel handig dat je er ook meerdere slopen omheen kan kopen in iedergeval.
Die hydrofiele doeken lijken mij ook erg handig. Ik werk zelf in de zorg en wij gebruiken veel steeklakens, eigenlijk een beetje het zelfde idee alleen dan veel groter. Gebruik die dingen ook overal voor. Dus ik ga ook zeker van die doeken kopen! En ik blijf deze topic volgen voor meer tips haha!

Gr, Mar

Terug
Bovenaan