MUTSY 3 rider

Beste mama's,
Ik weet niet of ik hier goed zit maar ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaring met de combi wagen van Mutsearts, de Mutsy 3rider. Ik heb deze op het oog, maar ik kan nergens ervaringen met deze wagen vinden!
Heeft iemand dit of weet iemand een website waar voors en tegens over kinderwagens staan? Alvast bedankt voor de reactie!
 
Deze wagen ken ik persoonlijk niet maar ik ben helemaal gek vam mn eigen kinderwagen.. Wij hebben een quinny en dan met 4 wielen en voor zwenkwielen.. helemaal goud die wagen, hij weegt niets en rijdt als een zonnetje.. echt een aanrader..
 
Welke Quinny heb je precies? De Driver?
Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op een drie wieler, puur omdat dat me makkelijker lijkt in smalle paden in winkels. Of ervaar jij geen problemen daarmee?
 
Ik heb zelf een bugaboo, die kan je overal tussen en langs manouvreren. De wagen is heel licht en zelfs de lastigste bochten kan ik gewoon met 1 hand sturen. Echt ideaal.
 
Hallo,
Een drielwieler heeft dezelfde breedte qua als een vierwieler. Wij hebben ook een driewieler, maar de breedte blijft hetzelfde (heb altijd nog de breedte van de wagenbak). Die van ons is nu in wandelwagen en dan is hij wel smaller (je hebt die uitstekende bak niet).
Groetjes
 
Wij hebben de mutsaert drie wieler ! En zijn er zeer over te spreken, hij rijdt heerlijk ligt! Ik vindt de prijs ook leuk voor z;on complete wagen!

Groetjes
 
Hoi,
wij hebben de mutsy 3rider! Maar helaas nog niet in gebruik, aangezien ik in september ben uitgerekend.
Hij staat nu op zolder en af en toe rijden we er een rondje mee...
Voorlopig lijkt hij ons nog net zo fijn en handig als toen bij de aankoop. Maar 'echte' praktijkervaring kan ik je helaas nog niet meedelen.
Groetjes
Claudia
10 september
 
Terug
Bovenaan