MUTSY 3 rider

Bedankt voor jullie reacties.
Over de bugaboo hoor ik ook goede verhalen maar persoonlijk vind ik 'm niet zo mooi en omdat wij vrij lang zijn ook niet zo praktisch.
De Mutsy 3 rider kost ongeveer 500 euro dacht ik.

Claudia, ik denk dat ik er maar gewoon voor ga! Succes nog met je zwangerschap!

ik ben 4 december uitgerekend...dus ik kan nog even op wagen jacht eerdaags.
 
Ja voor lange mensen lijkt de bugaboo mij niet zo praktisch en ik moet zeggen, de mutsy ziet er ook wel betaalbaarder uit. Ik blijf gewoon heel tevreden met mijn bugaboo, maar vind de mutsy wel heel mooi om te zien.
 
Weet je weke ook heerlijk is: dde urban jungle van one tree hill. Deze hebben wij al 9 maanden in gebruik en is ideaal. Het is een driewieler en heeft een zwenkwiel voor. Klapt ook handig in en is compact. Ook voor langere mensen is er een oplossing voor. Ze hebben een opzet stuk voor het handvat. En de reiswieg zit wat oger dan bij een bugaboo. Is wel wat duurder, maar je doet er lang mee. Het frame roest niet.

veel suc-6 nog en geniet van je zwangerschap!!
 
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Mutsy Urban met 4 wielen. Deze kunnen zwenken. Ik vind het een ideaal ding. Door de grote banden is de wagen heel stabiel en stoer om te zien als je als vaderzijnde ermee rijdt. Mocht je op zoek zijn, moet je is op marktplaats kijken. Daar heb je hele redelijke prijzen. Succes met je zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan