Mutsy kinderwagen, wat vinden jullie?

Hoi mama's,
Over 3 weekjes verwacht ik ons eerste kindje en voor haar hebben wij de Mutsy 3 rider aangeschaft. Maar ik heb nu al ruzie met dat ding!! Ik vnd het inklapsysteem onhandig en als je 'm dan oppakt komt het bovenstel weer een stukje naar boven. Erg onhandig, omdat ik 'm alleen staand in de auto kwijt kan. Ga er wel wat omheen doen, maar toch baal ik ervan.
Zijn jullie tevreden over deze wagen?
Is ie gebruiksvriendelijk verder?
Zit enorm in dubio om 'm te ruilen voor een Quinny namelijk....als dat nog kan....
groetjes!
 
Hoi
Ik heb zelf een Quinny vierwieler en ben daar zeer tevreden over. Hij is makkelijk op te vouwen en stuurt ontzettend licht. De veringen werken ook heel goed. Mijn zoontje ligt er heerlijk rustig in. Mijn zus heeft een Mutsy en heeft daar erg veel spijt van. Die stuurt zwaar en is nu al 2 keer kapot geweest. Nu is ook de zitting van het zit gedeelte gescheurt en de wagen is nu 17 maanden in gebruik.
Ik hoop dat je hier wat mee kan en succes straks met de bevalling.
Groetjes Paula
 
Bedankt voor je reactie, des te meer reden om voor de quinny te kiezen alleen heb ik net helaas te horen gekregen dat ik de wagen niet meer kan omruilen. Balen!
 
Ik heb ook een mutsy maar dan een free rider sport, daarvan kunnen de wielen draaien aan de kant waar je loopt en niet naar de straatkant zeg maar, maar ik ben er hartstikke tevreden over ik vind het inklappen geen probleem en blijft ook netjes op zijn plaats zitten. Ik hoop dat je er toch nog plezier aan kunt beleven.
 
wij hebben de mutsy joey 3wieler en zijn er zeker niet tevreden over. Het voorste zwenkwiel blokkeert vaak waardoor je ineens stil staat en de wagen dreigt om te kiepen. We hebben dit onderdeel ook al eens moeten vervangen maar het nieuwe wiel bracht maar even verlichting.
 
Hoi! Ik heb een bugaboo. Mijn ervaring met al dat in- en uitklappen is dat je het al doende onder de knie krijgt. Ik stond in het begin enorm te stuntelen en nu doe ik het met twee vingers in mn neus (nouja, bij wijze van spreken dan)Je went er vast wel aan en volgens mij is het een prima wagen hoor, mijn collega heeft hem ook en is er zeer tevreden over. Groetjes, Joosje
 
Terug
Bovenaan