Mutsy kinderwagen, wat vinden jullie?

ik moest wel ff lachen.ik moest gelijk denken hoe ik stond te stunten de eerste keren.ben net zo lang door gegaan dat we allebij konden.ik dacht het past wel in de auto,maar nee hoor.ja op de achterbank.in de winkel vertellen ze me dat de bugaboo het minst problemen heeft bijna nooit.mijn wagen is ook weg geweest.ik wilde hem uitklappen en opeens vloog een schroef uit me wagen.hij is weg zwaar die wagen,maar rijdt geweldig en kind kan plat liggen.alleen daarin slaapt ze buiten haar bed dan.buggy wil ze niet.
achteraf had ik beter die bugaboo moeten kopen,maar vond alles bij elkaar zo duur voetenzak etc.je heb het zo over 800euro.je toen de tijd vond ik die niet mooi,maar nu zie ik hoe confortabel die is gemakkelijk.nou weer iets geleerd.ik ben het al gewend dat soort dingen heb ik ook altijd.foute dingen kopen.ze zeggen ook zodra je het gebruik dan merk je het pas.
 
Ik heb de mutsy mutsearts transporter,en ik ben er erg tevreden over,ik stuur bijwijzevan met 1 vinger door de straat en de winkels,er is 1 nadeel dat de wagen aan de achterkant breeder is.
Verder gaat het inklappen nu makkelijker,maar was ook ff stuntelen.
Het andere nadeel is dat we naar de fietsenmaker of tankstation moeten om de banden op te pompen. Aangeizen het autobandfentiel is. Het zijn natuurlijk luchtbanden.

Succes met de laatste loodjes en bij de bevalling.
 
Terug
Bovenaan