Mutsy Urban Rider - graag jullie mening!

Hallo!


Iedereen ontzettend bedankt voor jullie reacties, die zijn zeker handig om te lezen. Ik denk er nog even over na, maar heb nu wel een goed beeld van de wagen.

Omdat een grote reiswieg echt eis nummer 1 is voor mij, zou ik nog graag willen weten hoe groot deze is. Wat is de lengte en breedte? Bedankt!

Weten jullie verder nog andere wagens met een grote reiswieg? Hier laten ze namelijk de kinderen buiten slapen, zelfs tot een jaar of 2, ookal past een kind er dan languit niet meer in.. Dus moet ons kindje er wel wat langer in passen als een half jaar...ik ben namelijk ook van plan om hem buiten te laten slapen in de kinderwagen.

Alvast bedankt!

Groetjes Jedi
 
Hallo,

Wij hebben ook de Mutsy Urban Rider met 4 wielen en bevalt super. Hij is inderdaad vrij groot als hij is ingeklapt en redelijk zwaar om te tillen, maar dat vind ik dan ook echt het enige nadeel. O ja, en de banden op pompen gaat ook niet echt makkelijk. Maar hij rijdt geweldig, kunnen boodschapjes mee in het mandje, wandelwagen inzet kan bijna plat en in beide richtingen worden geplaatst.

Als je je kindje tot een jaar of twee in de kinderwagen wil laten slapen, zou ik een ouderwetse kopen. Dat past volgens mij in geen van de moderne kinderwagens. De meeste kinderen zijn met een maand of 5 a 6 te groot voor de reiswieg. De kinderwagen met de grootste reiswieg is volgens mij de bugaboo.

Veel succes met je keuze,

Groetjes Loekie
 
Wij pompen de banden altijd op bij de benzinepomp. Eerst even op je autoband zetten en dan snel je kinderwagenband. Echt heel handig en zo kun je je bandenspanning van de auto ook direct na kijken want oppompen met het bijgeleverde handpompje van de wagen is echt een gigantische crime.
 
Terug
Bovenaan