Hoi wendy,
Lief dat je nog aan mij denkt. Wel vorige week zaterdag gestript voor eerste keer maar had ik al verteld, had geen vervolg 🙂nu deze week maandag had ik terug afspraak bij de vk voor een tweede poging en woensdag in ziekenhuis voor ctg en inwendig onderzoek, wel ben maandaf wel geweest maar heb mij niet laten strippen omdat ze zij dat ik woensdag ook gestript zou wirden, had er bij de eerste erg moeite bij dus wou het niet twee keer achterelkaar laten doen op drie dagen tijd. Maandag dus terug naar huis zelfde avond begin dan heel veel vocht te verliezen dinsdag morgend kwam vk kijken dacht dat het mijn vliezen waren het was geen plons maar wel drupte het voortdurend, afspraak dus afgezegd bij ziekenhuis omdat ze verwachtte dat binnen 48 uren weeen op gang zou komen , helaas niet het geval :s dus dan toch maar terug een afspraak in het zh, wiensdag geweest ctg en echo gehad had genoeg vruchtwater zelfs teveel, ze konden zelf het vochtverlies ook niet verklaren want het heeft echt doorlopend twee dagen lang geduurd dus mijn vliezen zijn niet gebroken , ben nu 41, 6 vandaag om 7 uur moet ik naar het zh en word ik ingeleid, heb zo schrik dat het zwaaar gaat worden dat ik er niet van kan slapen en heb mijn energie nochtans nodig :s ik hoop dat je een beetje hebt kunnen volgen :d over zes uurtjes gaat het van start ben enorm zenuwachtig. Hoe gaat het trouwens met jou en bAbytje ik hoop dat jullie het beiden goed doen en volop aan het genieten zijn 🙂) zo dan ga ik het hierbij laten en proberen wat te slapen ik hoop dat ik moeiteloos beval en spoedig herstel dan kom ik nog wel eens wat horen vanmezelf en mijn zoontje, duim voor mij 🙂)
Liefss xxxxx