mvm hangt me de kont uit!

Ben zooooooo blij als ze die kanne. De laatste keer ophalen! Heb het helemaal gehad met die vieze dingen! Krijg het vaak niet voor elkaar om er veel in te plassen. Vind gewoon lekker op het toilet plassen ook wel eens fijn!

Het is voor een goed doel maar 9 weken in kannen en kruiken plassen pfffff.... Ben echt blij over een of twee weken!

Toch zou ik het zo weer doen!

Liefs

Lieve heppy,

Hahahaha! Ik dacht dat ik de enige was.....Ik ben er ook zoooo klaar mee, ga elke keer zowat over m'n nek van die smerige pisgeur :)
Ik doe in totaal 10 weken mee en moet nog 1 week maar wat ben ik blij als ik niet meer hoef. Krijg met moeite van de 8 kannen er nog 3 vol.

Ik zou het ook zonder over na te denken weer doen want ik weet hoe belangrijk het is en ben ook wel blij, wetende dat ik misschien iemand heb geholpen maar toch.....nog 1 week!

Liefs Lynn.

Haha, dacht ook dat het aan mij lag! Deze week nog en dan is het klaar. Aan het begin was ik heel fanatiek maar het hangt me nu echt de strot uit. Heb de laatste twee of drie weken ook maar één kratje vol gekregen. Het idee dat het voor een belangrijk doel is stimuleert me nog enigszins.

Hebben jullie het kadootje al gehad?

hier nog 1!! hahaha, ben dus niet de enige. Geluuukkkkkkkkkkig mag ik vanavond de laatste flessen al weg brengen!! :) maar ik zou er zo weer aan mee doen hoor vind het echt een super goed doel.

Wat voor cadeautje NetjeM? Ik heb wel wat gekregen toen de informatrice hier was, een ketting en nachtlampje voor de beeb

xxxx

Ow gelukkig ik ben niet de enige die zich zo voelt. 2 juli komenze het bij mij voor de laatste keer ophalen. Vind het idd gewoon fijn om uit huis te zijn zodat ik gewoon naar de wc kan, hihi.

Hier 1 cadeautje gehad toen de informatrice hier was een ketting. De wikkeldeken kreeg ik thuis gestuurd zei ze.

Mocht ik ooit nog een keer zwanger worden doe ik zeker weer mee, maar het vooruitzicht dat het bijna klaar is, heerlijk!!

Liefs

@Dbby: ik kon kiezen tussen een ketting en een armband. Maar omdat ik de gehele periode mee heb gedaan zou ik ook een omslagdoek krijgen. Wellicht na maandag als ze de laatste keer de flessen hebben opgehaald.

Een volgende keer zou ik zo weer meedoen. Toch een wonder dat ze met afval stoffen uit jouw lichaam dames kunnen helpen om zwanger te raken! Maar 10 weken is we lang....

Haha, ik ken het. Ik moet nog drie weken. Ik werk 5 dagen per week, dus doe met name ochtendurine en s avonds als ik thuis ben. Neus dicht en kan open draaien. Gelukkig ben ik niet echt misselijk
Maar idd voor het goede doel!!
Liefs

hahahah, heel herkenbaar!
Ik doe ook mee en moet nog tot 16 juli. Ook bij mij is het wel echt het goede doel wat de motivatie erin houdt. En inderdaad even diep inademen, adem inhouden, kan open, over gieten, dop erop en dan weer door ademen. Ik vind de lucht van dat goedje wat er al in zit het ergste.
Ik heb straks ook de volle tijd meegedaan 16 juli. Ben benieuwd, heb niets gehoord over de wikkeldeken (wel gelezen)
Nog even dames, nog even :)

Liefs

Terug
Bovenaan