mvm hangt me de kont uit!

He dames,

Doordat ik vorige week erg ziek was kon ik de kannen niet omwisselen (er is bij mij geen mogelijkheid tot ophalen), dus ik heb een weekje pauze gehad. En dat was wel even fijn :) Ik hoef nog maar 3 weken, dus het eind is in zicht.

Het is me erg meegevallen eigenlijk... Nu heb ik ook nooit een poging gedaan om 8 kannen te vullen, maar 4 lukt (met name met de plons van 's morgens, hahaha) precies.

Het is inderdaad voor een goed doel. En aan het begin van je zwangerschap maakt het het allemaal toch wat echter. Dat vond ik ook een leuke bijkomstigheid :)

Nou, de laatste loodjes!! En dan weer heerlijk in de pot...

Liefs!

Ik ben zo blij dat ik meer van die berichten hoor.
Ik ben het ook zo vreselijk zat. ik kom om in de kannen.
Heb nu bouwvakkers over de vloer en die zullen ook wel denken.........
ben blij als ik op het werk ben, dan kan ik tenminste normaal op een wc plassen hahaha..

liefs

Haha, herkenbaar. Ik moet ook nog 1 week en dan kan ik mijn flessen inleveren ipv omwisselen. Vind het trouwens ook een heel gesjouw. Kan niet eens 2 kratjes tegelijk naar beneden dragen, en dan de auto in, pff, laatste keer dus volgende week.
Heb wel leuke cadeautjes gekregen, een sleutelhanger, ketting, babymutsje, tijdschrift en dan straks nog de wikkeldeken.

De kannen krijg ik redelijk goed vol. Zeker als ik vrij ben. haha, dan lig ik een kan voor zeg maar en zijn ze op maandag al vol, ipv dinsdag.
Ik zou het zo weer doen hoor, het is voor een goed doel.
maar omdat ons gezin compleet is met deze uk, komt er geen volgende keer. Haha.

Terug
Bovenaan