Myalgische Encefalomyelitis en een kinderwens

Ik was toen ik mijn dochter kreeg al twee jaar stabiel. Ik wist mijn grens precies waardoor mijn pem mee viel of dat ik hem “inplande” en dus zorgde voor genoeg rust.met zwanger worden geen problemen gehad, wij blijken enorm vruchtbaar. ( nu voor de 3e keer zwanger elke keer binnen 2 maanden) mijn 1e zwangerschap is een mk geëindigd.
ik moest sowieso in het Z-H bevallen omdat mijn dochtertje een paar uur ter observatie moest blijven ivm mijn slaapmedicatie en ze geen risico wilde nemen. Tijdens de bevalling uiteindelijk gekozen coor wen ruggenprik omdat ik te vermoeid werd om de weeen goed op te vangen en ik hierdoor bang was ik niet genoeg energie zou hebben tijdens de persfase.  Verder verliep de bevalling goed. 
Wat ik achteraf merkte, nadat ik collega’s en vrienden zag na hun bevalling heb ik er erg lang over gedaan om te herstellen. Ik was ontzettend moe, maar dit besefte ik niet tijden mijn kraamperiode. Ik denk dat ik hier ruim een jaar over gedaan heb.
Heb je specifieke vragen of angsten voor iets? 

Wel fijn dat je er nog van herstelt bent ook al duurde het een jaar!
Ik vind het gewoon fijn om ervarings verhalen te horen. Ook al zijn ze niet allemaal positief. Dan weet ik gewoon wat ik straks allemaal kan verwachten.
Heb je nog tips voor tijdens de zwangerschap, de bevalling of voor er na? 
En hoeveel weken ben je nu? 

Hoi!
Ik heb ME en ik ben ongeveer 6 weken zwanger. Ik heb een milde vorm met ups en downs. Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen!

Erg snel, na de eerste poging gelijk zwanger! Ik voel mij goed, de klachten van ME staan nu een beetje op de achtergrond. Heb wel veel zwangerschapskwaaltjes maar dat neem ik zeker voor lief. Qua vermoeidheid merk ik nog niet echt een groot verschil, ik doe nog steeds een middagdutje van 1,5 uur en dat gaat prima. :) 

Terug
Bovenaan