Myrna geboren

Hallo allemaal,

Vrijdag 17 mei zijn we de trotse ouders en grote broer geworden van ons dochtertje Myrna!
Had al 3 cm ontsluiting, door het strippen, verder veel gerommel en vrijdagmorgen ben ik nog in het ziekenhuis geweest voor de ctg. Alles was gelukkig goed. 'S avonds 18.00u onder het eten stond ik op en dreef gelijk in het vruchtwater.;) maar nog geen weeën. Dus de vk maar gebeld, die kwam rond 19.00u, nog geen weeën. Ze wilde al weer weggaan, met tips voor de nacht, maar wilde toch eigenlijk weten hoever ik was met de ontsluiting, omdat mijn vorige bevalling zo snel is gegaan. Bleek er maar 1 vlies te zijn gebroken. Zij naar de auto, en haar spullen gehaald, daarna het andere vlies gebroken. Spontaan begonnen de weeën om half 8. Lekker onder de douche gegaan, ondertussen lekker gekletst.. tot het om half 11 wat serieuzer werd, en om kwart over 11 niet leuk meer was. En toen mocht ik gelukkig ook persen, 4 keer en was daar ons mooie meisje Myrna om iets voor half 12! ze woog 3215 gram.
Ze doet het opzich erg goed, drinkt lekker maar draait haar dag en nachtritme nog om.. wat wij niet zo leuk vinden want vannacht konden we pas half 4 gaan slapen.. Hopen dat dat ook goed gaat komen. Gelukkig hebben we een lieve kraamverzorgster die goede tips heeft gegeven.
Ik knap al lekker op, ben vanavond al bijna meer uit bed geweest dan er in.. Wilde de oudste nog even in bad doen maar dat mocht toch niet van mn man...:)

Wie nog moet, heel veel succes! Een tip, ontspan en wees nuchter!
 
Gefeliciteerd! Fijn, een goede bevalling achter de rug!
Mooie naam ook.
Geniet van elkaar!
Ik ben inmiddels ook bevallen van Jesse, kan je hieronder lezen!
 
Van harte gefeliciteerd! Dat was zeker een snelle bevalling, maar wat fijn dat het goed gegaan is! Nu heel veel genieten en hopen dat haar ritme snel goed zal zijn!
 
Terug
Bovenaan