Nú al een buikje?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Hebben jullie dit ook? Ik ben pas 5,5 week maar mijn buikje is al wat gegroeid! (Taille bijna 2 cm en buikje onder navel 1,5 cm!) Nu dan een beetje van mezelf en een beetje van..... Hoe is dat bij jullie? Ik dacht dat je het pas rond drie maanden begon te merken, al verschilt het natuurlijk van vrouw tot vrouw.
Wat denken jullie, is dit echt al het begin van mijn bolle buikje?

Liefs,
Tess

Hoi Tess,

allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben 19 weken zwanger van de tweede. bij alle twee mijn zwangerschappen droeg ik al met 10 weken positie kledingomdat ik mijn eigen kleding toch echt niet meer dicht kreeg. Dus ik denk toch echt dat je al een buikje krijgt.
Persoonlijk vind ik zo'n zwangere buik prachtig en geniet ik enorm als ik me zelf zie spiegelen in de ruiten, spiegels ed. Je kan echt zien dat ik zwanger ben.
Maar ik krijg ook vaak opmerkingen van: zo jij bent wel al zwaar.
Ach bij iedereen is dat anders.
Bij mijn nichtjes verliep hun zwangerschap precies zo dus het zal wel een familie ding zijn.
Uiteindelijk  10 maanden na mijn 1e bevalling was ik weer op mijn oude gewicht. Alleen de vorm van mijn oude lichaam die krijg ik geloof ik niet meer terug.

Nog een hele fijne zwangerschap.
en pronken met de buik hè!

groetjes janneke

Hoi!
Ik ben nu 4.5 week zwanger, en kon gister mijn broek nauwelijks dicht krijgen...
het zit allemaal wat strakker...

Ik dacht, dat dit nu nog wel erg vroeg was. Mijn buikje ziet er nog niet uit als een zwangerschapsbuikje... meer als een buikje buikje... julllie snappen?
Voor mijn zwangerschap had ik geen buikje, ik eet niet anders dan normaal... gezond at ik al...

Wel raar, dat je het zo snel al kan merken.

Nens

Hoi,
Toen ik zwanger was van Demi en mensen vroegen wanneer ik uitgerekend was en ik zei over 2 weken dan zeiden ze waar heb je het zitten dan,had ook niet echt een supergrote buik.Mijn vk zei jou buik is een en al baby,zit geen vet aan je kan zo weer in je spijkerbroek,en dat was ook zo.Maar nu werd er gisteren op mijn werk aan me gevraagd Suus krijg je zo''n dikke buik,ben je soms zwanger?En ben nu ruim 11 weken,kan het ook wel merken,alles knelt en sommige kleding kan ik nu al niet meer aan.Leuk om dit zo allemaal te lezen.
Suus

De 1e weken zijn het m.n. je darmen en andere ingewanden die allemaal een nieuw plekje moeten krijgen. Je baarmoeder zit dan nog heel laag (achter je schaambeen). Toch ziet dit er toch vaakal een beetje uit als een "zwangere buik", omdat de bolling op een gegeven moment al onder je borsten begint.
Ik ben nu 25 weken zwanger van de 2e en ik merkte al heel snel dat ik dikker werd! Zat ook met en week of 14 al in de positiekleding. Bij mijn 1e pas met een week of 20.
Denk nu soms dat ik ontplof....maar dat zal ook vocht zijn met dit warme weer!
Sterkte met de buiken allemaal.

Ik heb precies hetzelfde. .Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en ook mijn buik is al flink gegroeid met nog maar 4 weken (maar ik ben er wel trots op hoor ). Aleen zullen we het niet zo héél lang geheim kunnen houden voor de buitenwereld...

Hoi!

Kan al prima hoor! Ik moest met zeven weken ook al op zoek naar een positiebroek, omdat mijn eigen gewoon echt niet meer lekker zaten.. toen kneep ik hem best wel even hoe enorm het nog zou gaan worden, maar nu met ruim 35 weken heb ik een 'normaal' formaat gekregen (gelukkig) en ben ik supertrots op mijn buik! Mensen vroegen al vrij snel of ik niet een tweeling ging krijgen..
Het groeien ging in fases en de vorm van mijn buik veranderde steeds een beetje. Heel leuk om mee te maken! Geniet er maar lekker van, voor je het weet is tie weer weg!

Groetjes, Harma

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties - erg leuk om te lezen! Inmiddels denk ik dat het weer ook wel een beetje meespeelt. M'n taille was vanochtend weer 'normaal', dus dat zal wel vocht geweest zijn. Ik wacht het gewoon rustig af!

Hoe vergaat het jullie trouwens in deze warmte?

Liefs,
Tess

Terug
Bovenaan