Nú al een buikje?

Hoi..
Ook ik had bij mijn eerste al rond 13 weken  zwangerschapskleding nodig. Bij de tweede had ik ook met 7 weken al echt een buik!
Ik was toen al gespreksonderwerp op het werk. Heb het met 10 weken daar ook maar verteld, want ze wisten het gewoon al. Ben zelf vrij slank, 1,77 en toen 51 kg. Dus al het extra's viel meteen op. Ik vind het ook prachtig ja!
Gaan nu voor een derde kindje, en ben heel benieuwd hoe het zal zijn als ik weer zwanger mag raken.
Hoe groeit het dan weer he?
Geniet ervan, het is zo iets moois, en het kunnen laten zien is alleen maar leuk!
Groet RW

Leuk he?

Ik ben 7 weken zwanger van de derde en mijn taille is compleet verdwenen, en draag heupbroeken linnen met van die koordjes want het past niet meer!

Super!

Nou ik ga halverwege September trouwen en eerlijk gezegd hoop ik wel dat mijn jurk dan nog wel past haha, want het is echt een droomjurk! maar goed we zien wel ik zou rond die tijd 3 maandjes zwanger zijn. Wel weet ik dat mijn moeder pas na de 4e maand van mij een buikje kreg, kan dit een graadmeter zijn ?

hallo,

Ik kan met jullie meepraten hoor, ik zou nu ongeveer 8 weken zwanger moeten zijn van de tweede en ik pas al bijna niks meer van mezelf aan..
het gekke is dat ik vorige week voor een termijn echo ben geweest en toen kon de geynaecoloog helemaal niks zien, wel een vruchtzakje, maar geen vruchtje, dus of het wordt een miskraam of ik ben veel minder ver dan ik denk... en dat zou helemaal gek zijn natuurlijk met mijn buik.
volgende week dinsdag 1 augustus mag ik weer terug komen voor een echo, maar ik vrees het ergste, want vandaag had ik ook ineens een heel piep klein beetje bloedverlies.
wel gek hoor om al zo'n zwangere buik te hebben en niet eens te weten of het nog wel leeft in je. spannende week dus.

groetjes van mij

Ik had ook al heel snel dat mijn eigen broeken veel te strak gingen zitten en ik dus al andere kleding moest kopen....
Een collega van mij had het ook al heel snel en mijn zus ook. Dus het komt vaak voor, ookal hoor je meestal dat - vooral bij de eerste - het de eerste maanden niet te zien is aan de kleding.

Terug
Bovenaan