'n achts komt ze nog vaak, hoe is dat bij jullie?

Als ze heel beweeglijk is kun je haar ook inbakeren. De meeste baby's vinden dit heerlijk! Ze slapen hierdoor meestal ook beter en langer. Ik zou de pacco picollo aanbevelen... die wordt ook door het Cb aanbevolen. Ik heb destijds 2 mooie op marktplaats gekocht voor weinig geld. dan kun je m uitproberen zonder gelijk veel geld kwijt te zijn want nieuw zijn ze wel 60 euro!

Succes!
 
En anders gewoon aanleggen hoor..... ze leren het vanzelf. Sven sliep ook pas met 3 maanden door. Baby's die met 5 weken doorslapen zijn echt uitzonderingen en dit komt niet vaak voor!
 
Hoi

ons meisje is nu 6 weken oud. Ze zit nu op 5 flessen perdag. zowiezo 3 van 150 (water) en de andere 2 verschillen van 120 of ook 150 verschild perdag.
S nachts zit er 6 a 7 uur tussen de flessen.
gisteravond had ze half 12 de laatste fles en toen om half 7 dus dat was helemaal super...
wel hebben wij een inbakerdoek en het is idd heel ideaal. ons meisje vind het super zodra ik het overdag even niet gebruik is ze heel snel wakker.
misschien helpt een muziekje aan zetten bijv. van de babyfoon. dit werkt bij ons ook heel goed.

maar 5,5 is nog best klein he! en ze geven zelf aan als ze willen eten. en het CB zei van de week dat het eigenlijk beter is om 7 flessen te geven perdag maar dat doen wij lekker niet want het gaat nu juist super met haar en komt goed aan.
succes !
 
Mijn zoontje (nu 10 mnd) dronk in het begin in de avonduren vaak heel veel, (clusteren) echt wel ieder uur en sliep daarna lang door. Misschien werkt dit voor jouw kindje ook
 
Terug
Bovenaan