N.O.D. rond 6 april

Op die van predictor heb ik een duidelijker streepje maar geen foto van. Deze is van de Action vanochtend. 
 
Wat leuk XxE! T is idd heeeel licht maar ik zie ook wat. 
Hier nog niets maar heb ook niet meer getest... ik heb geen gevoel dat menstruatie komt. Ik denk echt dat ik nog aan het ontspiralen ben. Of zal ik er toch nog een testje tegenaan gooien voor de zekerheid? ?
 
Haha ? dat dacht ik altijd. Na de pil duurde het bij mij echt wel een paar maanden voor alles regelmatog was. Spiraal heeft wel minde  hormonen, maar toch...
Toch hoor je wel eens dat het even duurt voor alles weer op gang is. Ook na spiraal toch?
Naja als ik deze week nog geen menstruatie heb, test ik eind van de week nog wel een keer ?
 
Hai ik ben ongesteld geworden! Ben ik wel blij mee, aangezien ik al wist dat ik niet zwanger was. Nu weet ik tenminste hoe lang mn cyclus is en kan ik wat gerichter kijken naar ovulatie.
Terug gerekend heb ik m nu gehad in de week dat mijn man avond/nachtdienst had. Dan schiet het voor ons niet op aangezien er overdag al een kleine peuter rond rent haha 
 Nieuwe ronde nieuwe kansen! 
 
Terug
Bovenaan