na 1 jaar en 2 maanden nog niet zwanger

ik word er depri van elke maand gewoon weer ongi, al die zwangere buiken en kinderwagens om me heen, en bij ons lukt het niet!! willen zo graag, maar lijkt bij ons zo onmogelijk wie kent dit gevoel, en wie heeft een tip om hiermee om te gaan, ik sta elke keer in de winkels en op internet te kijken naar baby spullen, ik heb al 3 dozen vol kleertjes knuffels, dekentjes en zoveel dingejes gekocht! elke keer last van mijn buik en misselijk en steeds het gevoel dat het weer zover is, maar dan toch weer ongesteld! mijn vriend zegt steeds het kom wel, maar ik wil het nu!! het heeft wel lang genoeg geduurd!

Lieve Danielle

He meisje, ik ken dit gevoel maar al te goed. Het voordurend bezig zijn met zwanger worden en het bijna een obsessie word. Wij zijn heel lang bezig geweest om een kindje te krijgen maar het is toch gelukt met wat kunst en vliegwerk. Kijk alsjeblieft uit want mijn  huwelijk heeft een aantal keren op springen gestaan hierdoor!! Misschien moet je even geen kinderkleertjes en speeltjes kopen want je maakt jezelf er misschien ook wel gek mee. Ik hoop zo voor je dat het wel snel gaat lukken maar probeer een beetje te ontspannen. Ik weet dat dat veel gevraagd is. Hou je haaks, het komt zeker goed!! Bij ons is het ook  gelukt dus dan  lukt het bij jou ook

Liefs
Jeannet  

ik word moe van alle dikke buiken, lijkt of het geluk ons niet gegunt is, mijn vriend en ik gaan over 2 weken naar de dokter, maar ben zo bang!!! straks kunnen we niet zwanger worden is 1 van ons onvruchtbaar, wat dan??? mijn vriend zijn moeder was ook onvruchtbaar, na zoveel pogingen en behandelingen zijn ze naar de klaagmuur geweest, daar hebben ze tijdens hun reis nachten samen doorgebracht en waren ze na 10 jaar geprobeerd te hebben eindelijk zwanger is een onvruchtbaarheid niet erfelijk?? ik word gek bij de gedachte nooit een kindje te kunnen krijgen ons eigen kindje in onze armen te kunnen houden, ik ben alleen maar met zwanger worden bezig, ben een week van slag als ik weer ongesteld word, zo moedeloos word ik er van, waarom wij niet? in mijn familie word iedereen maar gewoon zwanger en zeggen ze dood leuk dat het niet gewenst was, daar word ik echt boos om!!

hallo

Welkom hier meid.
Probeer de rust er in te houden....
Je wilt over een paar weken naar de dokter. Dat is een slim plan.
Wacht ff rustig af wat die te zeggen heeft en wellicht word je doorgestuurd naar de Gyn.
Probeer niet meteen zwart wit te denken.
er zijn een heleboel mogelijkheden hoor!

Hou je taai
Succes
mama Peet

Hoi Danielle en iedereen,

Ik kan mezelf ook helemaal gek maken hoor! Maar ik probeer het beste er van te maken. Als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal al kunnen. Dus mocht er iest niet "kloppen" bij een van jullie dat  zijn er genoeg opties.

Gr Ester

Hoi Danielle,

Begrijp idd helemaal wat je voelt. had het ook heel sterk vlak voor dat we hadden besloten naar de HA te gaan.

Nu naar mate de behandelingen volgen wordt het iets minder, misschien omdat ik weet dat het moeite gaat kosten.

Probeer er toch positief bij te blijven denken en praat er veel over met je man/vriend. zorg dat jullie relatie sterk blijft, wat er ook gebeurt.

Sterkte en hou ons op de hoogte hoe het bij de HA is afgelopen.

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan