na 1 jaar en 2 maanden nog niet zwanger

Lieve Danielle,
Probeer - voor zover dat lukt - niet te somber te zijn
Wacht eerst je bezoek aan de huisarts af en evt. een vervolgbezoek aan de gyn.
Je kunt je beter pas druk maken als het echt nodig is.
Hier kun je natuurlijk wel altijd je verhaal kwijt want we kennen jouw gevoel van frustratie, verdriet en soms ook woede maar al te goed...
Ik zou ook als ik jou was GEEN babyspulletjes meer kopen, daarmee doe je jezelf zoveel onnodig verdriet
Ik ben ook bijna altijd jaloers op elke zwangere vrouw die ik zie (waarom zij wel en ik niet) maar probeer er altijd een positieve draai aan te geven
Je weet tenslotte ook niet hoeveel moeite het bij hen heeft gekost....

Sterkte met je gevoelens en tot 'forums'

Liefs, SunshineJo

bedankt voor jullie lieve reacties, heb veel steun aan het praten met jullie hier op he forum, mijn vriend zegt steeds dat het wel komt en reageerd daar heel anders op dan ik, ik kan het niet laten om kleertjes te kopen, zo leuk allemaal, zou het liefste al een kamertje in willen richten! gewoon om daar dan te zitten als ik me rot voel, zo vreemd want mijn beste vriendin en mijn vriend verklaren mij voor gek!! hopelijk komt ons kindje er snel aan, en mag ik me snel mamma noemen!

Lieve Danielle,
Juist voor die lieve berichten EN begrip van meiden die hetzelfde meemaken kun je hier terecht op het forum. Het kan veel steun geven, praat van je af, dat helpt !
En je man/vriend benadert dat toch weer op zijn eigen - typische - mannenmanier...
Maar ja, liever gister nog dan vandaag hè !
Ik kan het niet opbrengen om al kleertjes te kopen hoor, dat bewaar ik écht totdat het zover is... maar ook dat doet iedereen op z'n eigen manier
Veel sterkte in ieder geval, ook met je krampen want ik las dat je daar ook nogal last van hebt ?
Geen bekend gevoel ?

Sterkte, SunshineJo

quote: SunshineJo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 11:52:44'));

Lieve Danielle,
Juist voor die lieve berichten EN begrip van meiden die hetzelfde meemaken kun je hier terecht op het forum. Het kan veel steun geven, praat van je af, dat helpt !
En je man/vriend benadert dat toch weer op zijn eigen - typische - mannenmanier...
Maar ja, liever gister nog dan vandaag hè !
Ik kan het niet opbrengen om al kleertjes te kopen hoor, dat bewaar ik écht totdat het zover is... maar ook dat doet iedereen op z'n eigen manier
Veel sterkte in ieder geval, ook met je krampen want ik las dat je daar ook nogal last van hebt ?
Geen bekend gevoel ?

Sterkte, SunshineJo

heej sunshineJo
het gevoel in mijn buik is heel raar, ik heb een heel opgeblazen gevoel, ben misselijk maar had net bruin gele afscheiding, zo dubbel, want ik weet niet wat ik moet denken, de RD`s moeten eraan komen, en ik ben zo bang dat we op moeten naar poging 15 dus weer niet zwanger!!

Terug
Bovenaan