Na 1 jaar niet zwanger.. Afspraak ziekenhuis staat gepland..wat nu??

Hoi skye.

heftig zeg 4 miskramen. Maar wat ontzettend goed nieuws dat je nu al 9+1 ben❤️ 

Wij komen zojuist terug uit het ziekenhuis.
Ik heb een inwendige echo gehad en alles ziet er tip top in orde uit. Gelukkig maar. Maar wat is het dan ga ik me dan afvragen.. ben zelf 30 jaar en rond die leeftijd blijk je meer kans op miskramen te hebben maar er is 80% kans dat het wel goed gaat. Dus voor nu verder proberen. Heb zelf ook overgewicht en ben daar uiteraard volop mee bezig om af te vallen. 

maandag moeten we beide bloed laten prikken op chromosomen. En bij mij ook meerder bloedonderzoeken. En dan over 6 weken de uitslag ? 

allemaal heel erg spannend. 

voor jou heel veel succes Skye, hoop dat alles goed blijft gaan bij jou?❤️ Bij jou miskramen waren die ook vroegtijdig of allemaal in verschillende weken? 

Ik ben na 9 maanden doorverwezen omdat ik 32 was en door mijn verleden met chlamydia het idee had dat er iets niet klopte.
Dit bleek dus ook zo te zijn ;)

Fijn dat alles er op de echo in ieder geval goed uit zag!! ? dat is positief. Wij werden er ook zo onzeker van dat we niet wisten waarom het steeds mis ging. Het is fijn dat er niks uit de onderzoeken komt, maar je vraagt je wel af wat er dan fout gaat. Mijn gynaecoloog zei inderdaad ook dat je gewoon nog 80 procent kans hebt op een goede zwangerschap! 
Bij mij waren de miskramen tussen de 4 en de 7 weken. Dus allemaal wel vroeg! 
Wel fijn dat jullie al zo snel de uitslag krijgen! Bij ons duurde de uitslag van het chromosomenonderzoek 3 maanden. Ik hoop dat jullie snel blijvend zwanger mogen worden ?

Terug
Bovenaan