Hoi Reps, bedankt voor je bericht!
Pff 14 maanden alweer wat vervelend he!
Ik probeer ook niet zoveel met nod bezig te zijn maar elke maand kan ik het toch niet laten!!
Wij hebben op 10 sept de afspraak staan bij het ziekenhuis. Onze huisarts heeft ons gelukkig meteen doorverwezen. Ik ben ook erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren..
Hoi Farru, bedankt voor je bericht!
Ik heb inderdaad ook een zeer regelmatige menstuatie en volgens de ovulatietest ook een eisprong. Balen dat het dan toch niet lukt elke maand!!
Hoi Bo-Belle, bedankt voor je bericht.
Ow wat erg!! Lijkt me zo erg om dan eindelijk een posi test in handen te hebben en dan vervolgens toch ongesteld worden! Vreselijk! Hoop dat het toch weer snel raak is!
Hoi Roos,
Ook een miskraam, wat erg! Pff dat lijkt me zo heftig, blijschap en in de wolken en dan word je er zo weer uitgerukt!
Wel een geruststelling dat je lichaam het wel “kan”. Ik wist niet dat je dan niet meer mag blijven op de afdeling! Balen zeg nu is het dus weer afwachten!
Die onzekerheid is ook zo erg! Ik begin een beetje het vertrouwen in mijn eigen lichaam te verliezen.. Ik hoop natuurlijk dat er niks mis is bij beide maar aan de andere kant is er voor een probleem wel vaak een oplossing.. Ik ben bang dat ze ook tegen ons zeggen probeer het nog maar een tijdje.. En er niet zoveel mee bezig zijn is gewoon geen optie.
Overal worden mensen zwanger en krijgen ze kindjes , ik gun het ze van harte maar wil dit ook zo graag
..