Na 13 maanden nog steeds niet zwanger...

Hallo Mira

Ben helemaal vergeten om weer eens het forum te checken...

Ik moest afgelopen donderdag beginnen met testen, maar dat is een beetje in de soep gelopen.
We gingen namelijk donderdagmiddag op vakantie voor een paar dagen. Thuis nog gauw de test gedaan, maar vergeten naar het resultaat te kijken... erg handig, maar niet heus.
Op vrijdag wel getest, maar op zaterdag helemaal vergeten.
Ben er toen maar mee gestopt. Volgende maand ben ik gewoon thuis dus dan doe ik nog een poging.
Vergat jij die testen niet? Heb je een positieve test gehad??

Bij mijn eerste duurde het een half jaar. Had nooit verwacht dat het nu zo moeizaam zou gaan. Maar je hebt het nu eenmaal niet in de hand...
Bij jullie is het verschil wel helemaal enorm! Bij de eerste direct raak, en nu al een jaar verder...

Ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Wil tot oktober wachten zodat ik een jaar verder ben na de miskraam. Ben bang dat ze me anders toch weer naar huis sturen en zeggen, kom over een paar maanden maar terug. Inclusief miskraam zijn we nu 14 maanden bezig...

Hoop voor jullie op een positieve uitslag over ongeveer 2 weken!

Liefs Mariëlle

Hoi Mariëlle,

Hopelijk voor jou heb je die testen volgende maand  niet meer nodig!!! Ik ben wel begonnen met die testen, maar volgens mij had ik mijn eisprong een paar dagen ervoor al gehad. Nu zijn mijn testen tot nu toe niet positief en ik denk ook niet dat ze dat worden. We hebben die avond van de eisprong wel geklust, maar misschien was het al te laat. We zien het wel. Ik weet alleen niet wanneer ik nu evt.  een zwangerschapstest kan doen. Ze zeggen toch dat je 14 dagen na je eisprong ong. wordt? Dus dan zou ik hem al eerder kunnen doen, of zou ik toch moeten wachten?

Heb je een leuke vakantie gehad? Het is wel lekker om er een paar dagen uit te zijn. Denk je ook weer even ergens anders aan, dat is denk ik ook wel goed.

Ik hoop dat we over een week of twee allebei een leuk nieuwtje hebben!!!
Liefs Mira

Hoi Mira

Ja het schijnt inderdaad zo te zijn dat je 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt. Maar heb ook al eens van iemand gehoord waarbij dat dus niet zo was. Maar dat is wellicht een uitzondering?? Ik ga in elk geval altijd uit van 14 dagen.

Vanaf die dag kun je dus ook een test doen, op de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Maar ja als je niet precies weet wanneer je eisprong is geweest, kun je beter een paar dagen wachten, denk ik. Wellicht is er dan nog niet genoeg hcg (zo heet dat hormoon toch??) aanwezig...

Ja we hebben een lekker weekend gehad! Lekker aan zee geweest!
Heb nu pas echt vakantie, vandaag m'n laatste werkdag gehad. Nu 3 weken vrij!!

Succes!

Liefs Mariëlle

Terug
Bovenaan