Na 14 jaar weer zwanger !

IAMGRACE

New member
<p>Dag mama's </p><p>ik word na 14 jaar weer moeder ik vind het enorm spannend en ben zowat de hele dag online te vinden om van alles te onderzoeken en te ontdekken wat er nu allemaal veranderd is in de afgelopen jaren. </p><p>zijn er nog meer moeders die een groot leeftijdsverschil hebben tussen kinderen?.</p><p>hoe ervaar je dat?</p><p>hoe ga je ermee om?</p><p>heb je tips?</p><p>Groetjes xxx</p>
 
Ik ben ook voor de 2e keer zwanger! Mijn zoon is 10! Leeftijd is maar een nummertje hè. Je hebt in ieder geval een grote broer of zus en een oppas ;) alles heeft voor en nadelen toch?! Gefeliciteerd en geniet ervan. Ik ben nu 5 weekjes. 
 
Mijn man heeft al 2 kinderen uit een eerdere relatie die toch wel zeker 25 jaar schelen met onze dochter van 4 en zoontje van 2. Ik zie dus het probleem niet van zo'n groot leeftijdsverschil het is alleen maar leuk want dan kan de oudste mee helpen met de jongste hoe leuk is dat?
 
@ Girafje
ik ben 36 jr jong
nou ik dacht dat 14 jaar groot was hahaha dus niet.LoL
maar nee idd je hebt altijd hulp in de buurt das wel fijn. Mijn partner heeft ook een tiener dus met 2 tieners in huis komen we een heel end hahah
 
@gebruiker10175314
gefeliciteerd!
Ja idd je hebt gelijk dat is waar, het heeft zijn voor en nadelen ik denk ook dat het fijn is om niet enigskind te zijn 
 
Die van 14 jaar kan gelukkig al heel veel zelf dus dan heb je meer tijd voor de baby. Maar vergeet niet dat die van 14 nog wel je liefde en aandacht nodig heeft denk niet die is al 14 dus die heeft dat niet meer nodig elk kind heeft natuurlijk liefde en aandacht nodig?
 
Yes hier bij de geboorte 11 en 13.
Was niet in de planning meer, maar het is gebeurd ?.
ik vind het verschrikkelijk spannend! Veel meer als destijds, ook omdat ik 39 ben, maar ook zo bang of dat het mis gaat of niet gezond is. 
Ik moet dit echt gaan loslaten, want wordt er gek van ?. 
Ik weet het pas sinds vrijdag en ben nu 7,5 week pas. 
 
Terug
Bovenaan