Na 15 jaar, de kinderen weer bij elkaar

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Zaterdag zijn we gaan lunchen, omdat mijn moeder vrijdag jarig was.
Voor het eerst in 15 jaar waren we weer met z'n allen bij elkaar en dat vond ik best wel spannend en bijzonder!! We hebben leuke herinneringen opgehaald aan mijn vader, wat heel fijn was. Mijn moeder (stiefmoeder) vond het ook bijzonder en zei dat papa ons vanuit de hemel met een grote glimlach zat te bekijken!!

Ik zat te twijfelen of ik de foto zou plaatsen, maar ik ben zo trots, hier komt hij!
Links ben ik, midden is mijn jongere zusje, rechts mijn oudste zus en mijn broeryje natuurlijk!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Hoi Marieke,

Wat ontzettend leuk dat jullie ondanks het vervelende aspect toch weer bij elkaar gekomen zijn. En wat een ontzettende leuke foto en jullie lijken echt sprekend op elkaar.

Ik zei vroeger altijd wat kapot is is kapot. Maar nadat vorige week mijn schoonzusje haar baby heeft verloren zag ik dat broer/zus liefde echt alles overwint. Niet dat wij problemen hadden met mijn schoonzusje ofzo. Maar gewoon die intense band die je in sommige gevallen kunt laten zien.

Meid, ik hoop dat jullie verstandhouding weer naar de positieve kant gevormd gaat worden. Ben wel heel blij voor je dat het in ieder geval zaterdag een mooie dag is geweest.

Groetjes Jolanda

Wat een geweldige foto... kan me goed voorstellen dat je onwijs trots bent. Zit hier met kippevel!

Broers en zussen zijn een kostbaar bezit..
Ben maar zuinig op elkaar..

Esmé mv Kay

Leuke foto!
En fijn dat jullie het zo goed hebben gehad die dag.
Hopelijk volgen er meer!
Liefs Kirsten

Hoi Marieke,

Ik ben zo ontzettend blij voor jou dat jullie elkaar weer hebben gevonden.Ik hoop dat jullie weer een nauwe band op kunnen bouwen,want dat heb je als mens toch nodig.Vooral na de gebeurtenissen van de afgelopen tijd en Lyanne heeft er gelijk weer een oom en tantes bij.
Wat lijken jij en je broertje ontzettend veel op elkaar
Geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend meid!

Dikke kus Kitty en Tess

Wat fijn!
Na 15 jaar werd het ook tijd,familie is toch erg belangrijk.
Dat merk je meestal pas als je ze weer ziet.
Ik ben heel blij voor je.
Groetjes Tanja

Een hele mooie foto! Fijn dat jullie elkaar toch weer hebben gevonden nu, zeker na alles wat er gebeurt is! Hopelijk blijven jullie nu goed contact houden!

Groetjes,
mama van Tijs

Mooie foto. 15 jaar is echt een lange tijd. Hopelijk blijft het vanaf nu aan gezellig tussen jullie.

Terug
Bovenaan