Na 15 jaar, de kinderen weer bij elkaar

Een mooie foto van een bijzonder moment.
Ik hoop voor jullie dat het contact weer goed zal zijn/komen de komende tijd.
Dat kan heel waardevol zijn.

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Een mooie foto hoor!

Koester deze bijzondere momenten!

Liefs Jeske

Wat speciaal zo'n foto na al die tijd! Een tastbare herinnering van een hele bijzondere gelegenheid, die heb je mooi binnen. Dat er maar veel van dit soort dagen mogen volgen!
Groetjes mv Thom

geweldig zeg dat jullie zo tot elkaar zijn gekomen.
Leuke foto

Liefs sandra

Zo'n foto is toch wel speciaal hoor! (wat lijken jullie echt veel op elkaar!!!!) Mooi om te zien dat alles uiteindelijk op z'n pootjes terecht kan komen! Bouw het rustig op he!
Komen ze ook op Lyanne's verjaardag?

Lisenka mv Tessa

@Lisenka:

Ik heb er wel over na zitten denken of ik ze uit zal nodigen op Lyanne d'r verjaardag.
Mijn broertje komt zowieso,daar had ik al contact mee, maar het is net als je al zei, eerst rustig het contact opbouwen. Het is d'r 1e verjaardag en dan wil ik alleen de aandacht naar haar hebben!

Groetjes, Marieke

Hoi Marieke

Wat een heftige periode maak jij door zeg...... Ik vind het heel dapper hoe je met alles omgaat! Mooie foto, hopelijk kunnen jullie samen nu gaan opbouwen wat er al zolang niet meer was!

Voel je je alweer een beetje beter, of zet de oorpijn door? Neem ook een beetje rust he, als het lukt... Maar als ik dan je topic lees van de zelfbediening, kun je in ieder geval enorm genieten van je kleine meid (die trouwens heeel erg op jou lijkt!) en dat is natuurlijk super!

Sterkte met alles!
Susan mv Gijs en Sophie

Terug
Bovenaan