Na 15 maanden zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

We zijn nu 15 maanden onderweg, en al enkele keren waren we overtijd (helaas zonder succes). Nu moet mijn vriendin vandaag ongi worden, en heeft totaal geen last. Zelf zegt ze dat ze gewoon voelt dat ze zwanger is. Ze heeft verschrikkelijke zere borsten en geen ongi gevoel (heeft ze anders wel, maar dan blijft het een paar dagen uit). Zal het dan nu zo ver zijn??? Of willen we gewoon zo graag dat ze  daarom pijnlijke borsten heeft, en we dus weer niet zwanger zijn.. Toch blijven deze dagen altijd spannend. Ondanks dat we al 14x teleurgesteld zijn.... Ik hou jullie op de hoogte.

Donald

Hoi Donald,

Nou ik hoop het voor jullie!
15 maanden wachten is niet niks. Heeft je vriendin al een test gedaan?
Spannend hoor!!
Heel erg veel succes en ik hoop voor jullie dat het raak is.

Groetjes van Patries.

Hoi hoi.

Wat spannend allemaal ik zal voor je vriendin duimen

Groetjes Maureen

Jeetje een man tussen al de vrouwenpraat, hihi. Welkom!
Wanneer zou je vriendin haar menstruatie moeten komen?
Hebben jullie behandeling bij een arts, omdat jullie al 15 maanden bezig zijn?
Hoop het voor jullie dat het dit keer positief is!

Gr. Nathalie

Hey Donald,

Hoop echt dat het zover is voor je vriendin, jullie wachten al zo lang!!!
Ga heel hard duimen het is wel super spannend laat je het nog ff weten!!!
Succes snap dat je ook graag papa wilt zijn en als het zo lang duurt is het extra spanned!!!!

Liefs Sandy

succes hoor hopelijk is het idd zo ver eindelijk!! zou geweldig zijn he!! succes met testen hoor!!

liefs sweety

Hey thnx allemaal voor de reacties.

Ja een man tussen de vrouwen, dit geeft wel aan hoe graag ik een kind wil... We hebben gisteren een test gedaan, dus op de dag dat ze ongi moest worden, maar dit zonder resultaat. We waren dus gisteren alle twee erg bedroefd. ik probeer mijn vriendin op te beuren door te zeggen dat het misschien te vroeg was, dat er nog geen waarde kon worden gemeten, maar weet in mijn achterhoofd wel dat het weer niet raak is. Ik ga denk ik deze maand naar de dokter, heb al een verwijzing voor een sementest thuis.. Alleen ik durf hem niet te nemen.. Ik ben erg bang dat er iets aan mijn zaad is, zodat we geen kids kunnen krijgen. Dan zal mijn wereld instorten....

Donald

Hey Donald,

Wat balen voor jullie zeg hé had het zo gehoopt voor je maar helaas!!!
Zou zeker hulp gaan zoeken das best eng dat snap ik ook maar ja misschien hebben jullie gewoon wat hulp nog en lukt het jullie grootte wens te vervullen heel veel sterkte samen!!!
Denk aan jullie!!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan