Na 15 maanden zwanger??

Nou vanmorgen heeft het doorgezet en is de 15e keer weer negatief.... Ze is dus ongi geworden. Wat een .....zooi. Weer niets. Ik heb vanmorgen een doorverwijzing gekregen van de huisarts voor een sementest. Ondanks dat ik er giga tegen op zie, doe ik hem toch... Want mochten het zaad minder zijn kan ik het beter direct weten dan dat ik nog een half jaar voor niets klus (al is het klussen best leuk hoor).

Groeten Donald

Wat vervelend voor jullie Donald. Hopelijk bied die test jullie meer duidelijkheid
Rot rode duiveltjes ook. Heel veel klusplezier weer. En hopelijk is ronde 16 positief!

Gr. Nathalie

He Donald ben je er weer eens?

Heel herkenbaar hoor je verhalen.
Ik heb al een paar keer allerlei klachten gehad maar tot nu toe ben ik ook nog steeds niet zwanger. (ruim 2 jaar bezig nu)

Ik wil even laten weten dat je je niet gek moet laten maken door de verhalen hier van alle meiden die binnen 3 maanden zwanger zijn.
Gemiddeld staat er 1 jaar voor, dus 1,5 jaar is echt niet heel vreemd ofzo.

Veel huisartsen willen pas beginnen met onderzoeken als je twee jaar bezig bent. Maar sommige eerder.
Je kan idd wel een keer een semenonderzoek laten doen. Dat lijkt misschien eng, maar het is wel 1 van de makkelijkste onderzoeken.
Mijn vriend zag er ook tegen op. Gelukkig is bij ons wat dat betreft alles goed.

Mijn gyn zegt: zwanger worden is 1/3 vrouw + 1/3 man + 1/3 onbekend

Succes met je onderzoek en laat je het even weten wat de uitslag is?

Hey Donald, ik ben erg benieuwd hoe het nu met jullie gaat?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan