ik moet het van me afschrijven, wat was ik blij toen ik in oktober erachter kwam dat ik nog een keer zwanger was, geheel onverwachts. Alles leek goed te gaan, de echo's waren zo als het hoorde, het hartje klopte en toch bleef er bij mij een gevoel knagen dat er ergens iets niet klopte. Dit gevoel werd op 31 januari jl. bevestigd, ik werd op zondag 30 januari wakker met een beetje kramp maar dacht er verder niks bij, die krampen werden in de loop van de middag wat heftiger en uiteindelijk stopten ze er helemaal mee. Maar in de late avond kwamen ze heel heftig terug, ik ben gaan slapen en dacht bij mezelf ik ga morgen wel even de gyn. bellen. Zolang duurde het niet, tijdens het slapen kreunde ik echt van de pijn en maandag om half 5 in de ochtend maakte mijn man me helemaal wakker en zei:'of je nu wil of niet ik breng je nu naar het ziekenhuis, want ik vertrouw het niet." Daar aangekomen werd er gelijk een echo gemaakt en we zagen ons zoontje vrolijk rondzwemmen en het hartje klopte gewoon, dus ik zei nog tegen mijn man,:'zie je, niks aan de hand". maar de verloskundige wilde ook een inwendig onderzoek doen, en dat was niet goed, ze zag dat ik ontsluiting had al 3 cm en dat mijn vliezen al helemaal zichtbaar waren. ik kreeg nog weeenremmers maar het hielp niet, de weeen namen af, maar de ontsluiting heeft helaas doorgezet en zo onze zoon Nasiem op 31 januari om 20.16 geboren. Hij was helemaal af, zag er echt mooi uit voor een kindje van deze termijn, Oogjes, oortjes, voetjes, handjes...echt alles was er al, hij had alleen nog moeten groeien. Het heeft zo moeten zijn, maar de emoties die dat teweeg heeft gebracht zijn onbeschrijflijk, ik heb eerder 2 miskramen gehad en dat vond ik al erg, maar dit is voor mij nog erger, het was al een echt kindje om te zien. We hebben hem begraven en een naam gegeven, dat doet me goed. Maar de pijn is echt vreselijk! Hoop echt dat dit me nog eens bespaard blijft en ook een ander wens ik dit niet toe!